paard erg kijkerig,niet bij de les!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:54

Met deskundig bijzetten is niks mis, doe ik zelf ook bij jonge paarden indien noodzakelijk maar ook hier geldt weer het onderschrift van Jack-ass voor velen, "Don't try this at home". :D

nomorebokt

Re: paard erg kijkerig,niet bij de les!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:57

Ik sluit met bij merensje aan. Othello, er zijn meerderen geweest die goedbedoeld advies hebben gegeven

slurpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 13:04

hallo allemaal!

Bedankt voor jullie berichten terug!
Sorry dat ik zo laat reageer,maar zag geen kans om eerder op inet te gaan!
Vind alleen dat sommige meteen ´erg aanvallerig´ kunnen reageren(niet alleen in mijn topic maar ook in andere) mensen hebben gewoon een vraag,dat kun je ook gewoon beantwoorden zonder iemand 'aftezeiken' Daar schiet niemand iets mee op. Iedereen maakt fouten. En vraagt dan ook om hulp,dat is alleen maar een goed iets! Wat betreft de medicijnen. Daar ben ik zelf ook op tegen,dus de volgende keer graag goed lezen,dat scheelt een hele mis communicatie!

Alsnog bijdeze bedankt voor de tips!
hij gaat lekker op de wei..

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:06

Toppie Slurpie, je zult zien dat ie pakweg rond de zomervakantie al heel wat volwassener in het koppie zal zijn!!! Trek je verder maar niet te veel aan van alles, het zijn maar geschreven woorden.
Ik ben trouwens wel een beeetje nieuwsgierig, heb je foto's van hem?

sierlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:01

denk niet dat ik jou aanval want dat is absoluut niet waar.
ik hoop voor jou dat jou paard in de toekomst is wat jij ervan verwacht.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 10:25

mijn merrie had dit ook. heeft al met al wel 1,5 jaar geduurt voordat dit afgelopen was

VDLStud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:22

ik zou inderdaad nog even wachten met rijden tot dat hij/zij er echt klaar voor is. Als ze dan nog zo kijkerig is gewoon veel verschillende figuren gaan rijden en hou hem/haar dan lekker bezig.