Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tamaraM schreef:Iedereeen zegt laat het paard nakijken.
hij heeft NIKS hij wordt echt vaak zat naar gekeken door mensen hoor!
hij is zoals suleilitha zegt klopt het helemaal
suleilitha schreef:Ik zie nergens dat het er "goed" en "te hard" is ingeramd.
Pffft, er bestaan echt paarden die het domweg vertikken en dan zit er niks anders op dan ze een handje te helpen en als je het niet voor elkaar krijgt, even gedegen les nemen.
Oja, TS, kneepjes geven en figuurzaagwerk, dat werkt inderdaad voor geen meter, daar heeft de meerderheid wel gelijk in.
Het kan dat dit paard beseft dat het door met de kop in de lucht te lopen, onder het werk uit te komen. Immers, een paard wat zo loopt, die krijg je niet aan het werk...
suleilitha schreef:Sodeletuut, hoe hoger een paard heeft gelopen, des te moeilijker ze doorgaans te rijden zijn voor een ruiter die zelf dat nivo niet heeft. Ik heb ooit een oud Z-paard gehad met een gigantische gebruiksaanwijzing, die ging ook niet op bevel nageeflijk lopen.
tamaraM schreef:Ik ken heel veel paarden als ze beginnen met stappen die dan echt niet met oppakken ineens rond lopen
Jade doet dat ook niet nooit gedaan ook.
Ik laat de oude eigenaresse komen en er eens op rijden zij weet het wel.
dus hier mag een slotje op!
suleilitha schreef:Toch kan het, het kan een kwestie zijn van niet snappen, het kan een kwestie zijn van niet willen.