Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zonnebloem schreef:Als ik ernaast loop is er in die hoek niks aan de hand
als ze los in de bak staat komt ze daar gewoon.
Met springen heeft ze dit niet, dan gaat ze zonder moeite door de hoek.
.). Na de warming up in stap gaan we in draf en ga ik lekker an de slag, wendingen, nageeflijk, stelling, en overgangen naar stap, stilstand, achterwaards. Daar gaat hij zo in op dat ie compleet vergeet dat daar duiven zitten en loopt hij er wel heen.
ShamalArabs schreef:Zonnebloem schreef:Als ik ernaast loop is er in die hoek niks aan de hand
als ze los in de bak staat komt ze daar gewoon.
Met springen heeft ze dit niet, dan gaat ze zonder moeite door de hoek.
Ze speelt een spelletje en jullie laten haar er mee wegkomen omdat niemand de confrontatie aan durft, omdat de instructeurs te kort schieten in inzicht en ervaring, ze schieten te kort in een correcte begeleiding.
.

KiWiKo schreef:gut
gewoon goed aan het been maken en dan schouder binnenwaards die hoek in![]()
Zelf ga je al spannen als je in de buurt komt, en das genoeg voor het paard om dan dus ook echt niet te gaan.......
Ze word zo hard en sterk dat je haar onmogelijk om je been heen kan laten buigen, weet je het is zo moeilijk uit te leggen wat er gebeurt...
Zonnebloem schreef:detour, dat is idd wat we aan het doen waren, proberen steeds wat dichter naar de hoek toekomen. Helaas werkt ze niet mee.
Ze word zo sterk dat ik haar niet om mijn binnenbeen kan buigen om haar in het schouderbinnen/schoudervoor te zetten, met voltes hetzelfde verhaal.
ander paard boeit haar niet, dan doet ze het net zo hard.
Maar als ze weer beter is denk ik dat ik haar toch eens naar een africhtingsstal ofzo breng.
Ik weet het gewoon niet meer met dit paard.