Dat is gewoon erg schommeld nog, iets waar we aan werken

op foto 1 vind ik de achterhand er ook niet goed onder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar omdat ze toen zo heftig deed ook heb ik die mee naar huis genomen en ergens neer gegooit onder een heeeeele hoop rotzooi
als ik die daarw eer vandaan moet halen , dat word me ergste nachtmerrie denk ik
maar mocht ik t hoofdstel toevallig weer eens tegenkomen zou ik t eens doen ( als ik eraan denk
)
Das ook altijd leuk om te zien toch?
)
SuperSmurf schreef:nou ja denk dat t idd even een beetje uitproberen is wat de beste combi is voor zowel paard als ruiter. Ik reed mijn 25 jarige ruin ook bitloos, totdat ie enorm aan de kletter ging in t duin. Sindsdien heb ik er voor de zekerheid toch weer een bit in ( samen met kaptoom, rij dan eigenlijk alelen op kaptoom, maar voor de zekerheid bitje in ) Mijn merrie wl ik echter graag bitloos beleren. Dus tsja.. tis maar net wat goed is voor de combinatie!
@ nimmy; dat is idd eigenlijk de beste manier. ALs je maar 1 dag filmt, kan t natuurlijk ook zo zijn dat paard of ruiter zijn dag niet heeft. Of wat dan ook!

. Ze reageert al wel beter op mn been dan voorgeen trouwens

moet ik ook altijd in de lessen ( en buiten de lessen om uiteraard ) aan werken 
en alles komt vanzelf
We zijn in 2 maanden al vooruit gegaan, is zoveel actiever al en veel ontspannender ookal
en ze lijkt t rijden ook steeds meer leuk te vinden, ze vond t al leuk maar nu nog meer