maar mij lijkt dat een pony met zijn nek een beetje gebogen loopt, en neit met nek omhoog, en hoofd omlaag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boefjelover schreef:noh ff eenslimme tip:
doe je cap ff beter op je hoofd!\anders heb je der niks an!
kattebeest schreef:het ziet er 'geforceerd' uit. alsof je je paard met je handen in de krul wil trekken . een paard dat actief, kalm, soepel en voorwaarts-neerwaarts gereden wordt zal uit zichzelf de teugel opzoeken, het bit aannemen en aan de teugel gaan lopen. ik weet niet: had je veel gewicht in je handen op die foto? was ie sloom/actief ....
Tigger schreef:Van wat ik ervan kan zien zo, heb ik het idee dat ie zich wegdrukt. En ik heb het idee dat je je handen vastzet.
Je beugels nog korter? Eerder langer.
Antoinette schreef:Ik heb het even aan Ingrid gevraagd en die vond het goed..
Deze foto heb ik gemaakt toen ik bij hun was. Het hele verbetering, nietwaar?!
Tuurlijk is dit eigenlijk te diep, maar voor een training vind ik het juist niet erg.
kattebeest schreef:het ziet er 'geforceerd' uit. alsof je je paard met je handen in de krul wil trekken . een paard dat actief, kalm, soepel en voorwaarts-neerwaarts gereden wordt zal uit zichzelf de teugel opzoeken, het bit aannemen en aan de teugel gaan lopen. ik weet niet: had je veel gewicht in je handen op die foto? was ie sloom/actief ....