Dressuur opoudere leeftijd (ruiter) nog te leren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mkvdiest01

Re: Dressuur opoudere leeftijd (ruiter) nog te leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:19

je moet ff kijken of je in de buurt woont van coevorden... dan is www.moravita.com echt top!!
Ik heb eerst ook altijd recreatief gereden en toen als springruiter... mijn manege instructeur kon me niet dressuur leren maar de mensen van stal moravita wel...
Priveles is sowieso wel aan te raden dan!
Maar ik rijdt nu alleen maar dressuur en het gaat echt super... je kan het zeker dus nog leren!!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 07:18

ik ben de 40 gepasseerd en onlangs begonnen met lessen.

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 11:07

Ik heb inmiddels een aanbod van iemand op Bokt om een proefles te komen nemen in enschede wat voor mij ongeveer 45 minuten rijden is. Zij is instructrice en heeft een goed leerpaard.

Als het bevalt en wederzijds klikt is ze bereid om mij les te blijven geven. Eerst prive en als we watverder zijn eventueel in een klein groepje van 2 of 3 man/vrouw!

Dus ik ben onwijs beneiuwd en heb er heel erg veel zin in. Ik ga binnenkort bellen om een afspraak te maken voor januari. Ivm komende feestdagen, evenementen op school van de kids en heel veel logees vanaf half december gaat het helaas niet eerder lukken.

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!!! Haha!

Groetjes,
Barbara

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:30

Wat een leuk iets ook voor het nieuwe jaar (ongeveer dan)!

Super!

lexsus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:33

Heel veel plezier met je eerste les!
Zelf rij ik nu ca 4 jaar paard, het later beginnen heeft zowel voordelen als nadelen. Máár het gaat erom dat je er plezier in hebt!

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 14:54

Dank jullie wel!

Mag mezelf ook wel eens verwennen he Haha!

Leuke doelstelling voor 2009..het onder de knie krijgen van de basisbeginselen van dressuur. Over 2 jaar gaan de kleine mannen naar school en heb ik dus elke dag genoeg tijd om ermee bezig te zijn en echt goed te oefenen..en met een beetje mazzel is tegen die tijd onze eigen rijbak ook aangelegd en kan ik gewoon thuis lessen en oefenen.

Heb er echt zin in..hahahaha...ben zo benieuwd of het deze oude stijve tante gaat lukken om enigsinds de basis onder de knie te krijgen...maar ben een enthousiaste en serieuze leerling dus ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het met de juiste begeleiding gaat lukken!