Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anika1986 schreef:hoi
mijn vriendin haar paard is een keer gevallen.
hij wou toen ook niet in de galop.
zij heeft er toen een fysiotherapie bij gehaald.
deze is hem toen gaan na kijken ( de dokter had hem ook al naar gekeken maar die zijn daar niet zo goed in verdiept) wat bleek zijn wervels zaten iets verschoven. dit kan je alleen weten als je er kennis van heb.
zij heeft hem toen laten behandelen 3 x. ze kraakte hem dan en ging allemaal oeveningen doen.
dit zou ik ook bijna bij jou denken.
suc6 er mee
groetjes anika

Mariska89 schreef:De kliniek kon zo klinisch niks vinden,en gaven eerlijk toe mij (ons) op rontgologische manier niet zo ver te kunnen helpen als de kliniek in Liend (lingehoeve) het kan doen.
Dus daar staan we volgende week
Pfff...
broadway schreef:Dit paardje oogt wel leuk, maar toch klopt de beenzetting niet ....maar ook in de hals/nek géén goede buiging .....
Ook is de rechter heup hoger,doordat hij links-achter te overdreven naar voren gooit, waardoor er bij de lendenen géén goede buiging is...
Hij gaat dus niet vanuit beide achterbenen en kanteld daarbij zijn rechtervoorhoef
Heb je ook een foto dat hij r-om gaat in galop ? En ontspannen met neusje naar voen/beneden ?
Is hij gewond geweest aan zijn rechterschouder ?
Springt hij in de rechtergalop vaak over ?
Plast hij scheef ( naar rechts ) ?