Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annegti schreef:Met die schoenen kwam je bij mij de les wel in hoor, maar dan gingen wel gelijk de beugels van het zadel af...
stef"]
[quote="annegti schreef:Met die schoenen kwam je bij mij de les wel in hoor, maar dan gingen wel gelijk de beugels van het zadel af...

Als ik dan maar niet moet licht rijden 
stef"]
[quote="avantilover schreef:Ik heb nog nooit of heel zelde vast gezeten in mijn beugels,
Stef!!

avantilover"]
[quote="Natasha"][quote="stitch schreef:ik vind het wel hele mooie schoenen hoor wel een beetje klein maar nog steeds mooi
ga je automatisch al scheef op je paard zitten.
maarja vind ik zo fijn als we gaan crossen die wind door je haren
Maargoed weet ik dan ook weer. 
Ojee nu krijg ik op mijn kop
En mooi zijn mijn gympen nu niet meer
Pikzwart dus daarvoor trek ik ze niet aan hoor
Maar ff vraagje thermolaarzen hebben toch ook geen hak?
) Beloof ik dat ik m'n haar in een staart ofzo doe. Ik heb trouwens net een leuk petje gekocht en dan moet het wel.
avantilover schreef::Van schoenen wou ik altijd eigenlijk nog van die stalschoenen waar je meekan rijden, ik zie ze alleen altijd in van die debiele kleuren![]()
....
Dus je hoeft het niet voor de zoveelste keer te herhalen....
) nog niet aan de teugel- zoals je zelf ook aangeeft. Ook moet je je handen 'rechter' houden. Ze tilt haar benen goed op en dat is wel duidelijk te zien op de foto en sloft niet zoals sommige pony's wel eens doen, volgens mij zien kun je aardig rijden met die pony en luistert ze ook heel goed. Oefen nog iets meer met je pony en dan gaat het steeds beter. Oefening baart kunst. Verder heeft iedereen wel wat aan te merken op je kleding maar dat moet je zelf weten... Veel succes nog met het rijden.