Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Dit heeft weinig met dressuur te maken. Hij valt in de categorie goeroe's. Een goede instructeur is in je omgeving vast te vinden en die hoeven echt niet zo veel te kosten en maken er al helemaal niet zo'n poppenkast(circus) van. Ver van wegblijven. Het is niet meer dan een griezel die interessant doet.
Abacab schreef:Ja ik vind dat veel geld voor wat ze te bieden hebben. Want wat ze kunnen blijft wazig. Het lijkt er vooral op dat ze je een goed gevoel verkopen. Het gevoel dat je op een goede manier bezig bent met rijkunst........ Maar wat dat dan is blijft vaag. Van de video's wordt ik niet vrolijk.
Het doet me enorm denken aan die Branderup clinics. Daar gaat het ook vooral om het goede gevoel, van "wij als rijkunstige moraal-Ridders, tegen de rest van de wereld, alleen wijz ijn goed bezig want wij beoefenen rijkunst in het belang van het paard....."
Nou ja, hoe dat ook, het verkoopt goed, genoeg mensen die heel veel geld over hebben voor dat gevoelletje om bij een clubje van uitverkorenen te horen die met iets heel speciaals bezig zijn, die het licht hebben gezien en de paardenwereld gaan redden, en daar hebben ze heel veel geld voor over.
Idd, dit is geen rijkunst maar eerder een nieuw euangelion, de goede/blijde boodschap