Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Betteke schreef:Niet schijnbaar Karl. Maar absoluut in harmonie.
Citaat:Pas op, dit zijn foto's uit eigen wer

Aqua8horse schreef:Alane: dat ben ik niet met je eens! Er is voor mij niets gewaagds aan omdat ik de effecten in de praktijk gezien heb en ken. Alle paarden zijn, tot nu toe, er beter van geworden. Dus er is geen enkele reden tot bezorgdheid in mijn ogen.
annegti schreef:Aqua8horse schreef:Alane: dat ben ik niet met je eens! Er is voor mij niets gewaagds aan omdat ik de effecten in de praktijk gezien heb en ken. Alle paarden zijn, tot nu toe, er beter van geworden. Dus er is geen enkele reden tot bezorgdheid in mijn ogen.
Daar ken ik toch andere verhalen van maar die ga ik hier niet op een openbaar forum uit zitten diepen.

Aqua8horse schreef:Ik kan alleen voor mezelf spreken: in mijn ogen is de balans de harmonie tussen 2 individuele onbewuste evenwichtsmechanismen.
Aqua8horse schreef:Hoe noem jij dat wat ik evenwichtmechanisme noem dan?
friemel schreef:Ben nog niet begonnen aan de zweetthese, gaat het al weer over balansen. Wat zijn jullie snel! En al die vragen van GoldStar dan?![]()
Ik ken het horizontale evenwicht (van op de voorhand naar verzameling), het zijdelingse, en dan is er ook nog zoiets als voetbalans en voedingsbalans, sociaal evenwicht misschien? En vast nog heel veel meer? En als al die evenwichten met elkaar in balans zijn, dan is er Aqua's optimale harmonie. Dat zou dan de holistische paardbalans kunnen zijn?
Ik word echt dizzie van jullie met al die kwesties. Maar wel leuk dit
.
.
Aqua8horse schreef:OK, wel te rusten dan. Ik ga ook morgen weer reageren omdat mijn geest niet meer helder is en ik morgen heel speciaal bezoek mag ontvangen
friemel schreef:
Aqua8horse schreef:He, Wouter
tje: Het lijkt mij dat niet HET vaag is, maar jij dat misschien zelf wel bent.
dat is voor het eerst dat ik zo genoemd word 
KiWiKo schreef:lijkt de theorie op die van Baucher?
Citaat:Tact, balans, enz enz, hij mag misschien iets meer zitten en op de plek blijven, maar kom op dat is echt mierenn*ukerij.