Want als je de oorzaak weet kun je dit in de toekomst voorkomen

Een stalbeen is raar, stalbenen heeft een paard vrijwel altijd aan twee of vier benen tegelijk. Misschien is er toch iets niet helemaal in orde met dit been?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
char_kmbly schreef:Ze zou inderdaad vrij hebben, maar ik had onverwachts les. En kon niet meer afzeggen. Dus alleen maar wat stap draf en galop gedaan. Zonder echt iets te vragen.
char_kmbly schreef:Ik denk dat de pijn vooral kwam door het vast zitten in dr rug en achterhand.
Want vandaag liep ze ook met dr achterhand, wat ze normaal nooit doet eigenlijk.
Want ze heeft 0x gestaakt of gebokt of gesteigerd!
genja schreef:Ts leer in belang van je paard te denken . Je bent jong maar toch wel oud genoeg om voor je paard te kiezen en nee te zeggen.
Je paard is maandag behandeld en advies was 3 dagen rustig aan.
Het verhaal van onverwacht les kan er bij mij echt niet in les heb je nooit onverwacht. En al zou dat wel zo zijn wat is er moeilijk aan om te zeggen: sorry maar mijn paard mag niet belast worden breng les maar in rekening maar ik ga niet rijden . Niks lijkt mij!!
Leer belangen van je paard voor jezelf te zetten. Paard kan niet voor zich zelf kiezen (nou ja wel door protest te laten zien ) . En uiteindelijk ben ik er van overtuigd als jij leert voor je paard te kiezen dat je meer lol er in gaat hebben want dan gaat het rijden ook leuker worden.
Stel nooit je eigen belangen vóór die van je paard!!
Diertjec schreef:Lughnassadh schreef:Mijn mond valt hoe langer, hoe verder open. Voor zover dat dat nog mogelijk is.........
Ik lees al vanaf het begin mee, maar dit dus![]()
![]()