Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
debravanesch schreef:Ook dat brokje zal nog wel verdwijnen hoor. Ik had dat ook. Het is misschien onbewust dat je nog wat aan je angst denkt, maar ook dat gaat voorbij. Ik spreek uit ervaring
marleeentje schreef:hoi! Ik kom ook weer even een keertje om een hoekje kijken hier. Goed om alle positieve verhalen te blijven lezen. Ik denk dat dat elkaar ook kan helpen, door te lezen dat het bij een ander goed gaat. En ook om te horen hoe diegene de angsten overwonnen heeft.
Met mij gaat het heel goed, ik heb nog steeds geen angst meer. Het opstappen gaat ook nog steeds heel goed. Volgens mij heb ik nog wel verteld dat ik eind november van mn paard was gevallen tijdens de springles. Ik kwam niet helemaal goed uit, paard op de noodrem en ik gelanceerd. Pijn in mijn toch al zwakke schouder aan overgehouden. Inmiddels weer helemaal hersteld en sinds eind december zit ik weer op mn paard. Afgelopen zaterdag heb ik ook weer mee gedaan met een wedstrijd, het kringkampioenschap dressuur (1 proefje). Daarbij ben ik tweede geworden in de B en heb ik ook weer een winstpunt gehaald. En als klap op de vuurpijl heb ik me daardoor geselecteerd voor de Zuid Hollandse kampioenschappen.Dus ik ben helemaal trots. Een mooi begin van het nieuwe jaar. In maart staan de kampioenschappen gepland, tot die tijd oefenen we lekker verder.
lies1994 schreef:debravanesch schreef:Ook dat brokje zal nog wel verdwijnen hoor. Ik had dat ook. Het is misschien onbewust dat je nog wat aan je angst denkt, maar ook dat gaat voorbij. Ik spreek uit ervaring
Oh gelukkig maar! Was stiekem toch best bang dat het nooit over zou gaan.
Gelukkig is dat gevoel na de eerste galopsprong ook gelijk weer weg, ook zo raar.
Hoe gaat het inmiddels met je paard?
SuperLiesje schreef:Lies1994; wat een aso's zeg!! Veel mensen snappen echt niet hoe gevaarlijk dat soort dingen zijn! Wel top dat het zon leuke ervaring was om die pre te rijden!!