paard met bit of zonder beter lopen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:21

Er staan 2 foto's van de TS zelf op. En ja beetje obeschoft, maar ik vind het gezeur om over een fototje uit te vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:23

KellyZ schreef:
Er staan 2 foto's van de TS zelf op. En ja beetje obeschoft, maar ik vind het gezeur om over een fototje uit te vallen.

ja, klopt.. degene die de TS zelf heeft uitgezocht.
Maar die van mij van ts op haar paard (waar het paard lekker liep) mocht er niet op ;)
niet om er weer over te beginnen cindy, maar iemand anders een zeikwijf noemen is IMO not done..

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:27

VivaLaVida schreef:
KellyZ schreef:

Maar die van mij van ts op haar paard (waar het paard lekker liep) mocht er niet op ;)
niet om er weer over te beginnen cindy, maar iemand anders een zeikwijf noemen is IMO not done..

Liep hij daar met bit of zonder? Okee ik had het anders moeten zeggen maar dit was het eerste wat in me opkwam, excuses. :+

Maar ik vind dat hij nogal lui loopt bij TS, lijkt of hij net om kan vallen. Ik ging even in jou profiel speiken, je hebt wel een mooie zit. ;)

Verzet het paard zich echt zo met bit?

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:28

Laatst bijgewerkt door Winged op 10-02-09 20:33, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:28

VivaLaVida schreef:
KellyZ schreef:

tsja en dat komt allemaal door diegene die zeikwijf is genoemd. Hoe zij bezig is geweest in een ander topic waar dus foto's zijn weggehaald. ik heb je dat al duidelijk gemaakt. Als ik erop aangesproken word en er foto's weggehaald worden prima, maar dan ook bij anderen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:29

Laatst bijgewerkt door Winged op 10-02-09 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link foto verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:30

Laatst bijgewerkt door Winged op 10-02-09 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:30

Laatst bijgewerkt door Winged op 10-02-09 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:32

nu moet je het ook accepteren dat er andere fotos op staan.
je wilt toch hulp? tips? zodat jij ook weer dingen leert.
Nou als je dan een hele slechte foto erop gooit. dan krijg je al gouw inderdaad dat hij zonder bit beter loopt.
Ik heb je al gezecht cindy.
Momenteel vind ik bonito echt 10 keer niks kwa rijden. maar ik weet wel dat bonito zoveel meer kan met de juiste les.
Het is een eigenwijs paard met een lekker eigen willetje !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:32

Laatst bijgewerkt door Winged op 10-02-09 20:34, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: link foto verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:34

Kellieeh schreef:
nu moet je het ook accepteren dat er andere fotos op staan.
je wilt toch hulp? tips? zodat jij ook weer dingen leert.
Nou als je dan een hele slechte foto erop gooit. dan krijg je al gouw inderdaad dat hij zonder bit beter loopt.
Ik heb je al gezecht cindy.
Momenteel vind ik bonito echt 10 keer niks kwa rijden. maar ik weet wel dat bonito zoveel meer kan met de juiste les.
Het is een eigenwijs paard met een lekker eigen willetje !

haha en jij ken mn lesgever?? jij bent een manege ruiter van 17 en bonito al maandne niet gereden laat me niet lachen!
En dat ik die fot's weg wil hebben weet je nig in een topic?
er stonden fotos op van ik op bonito,
jij had ze gemaakt, jij gaat janken want jij ebnt eigenaar, foto's weggehaald maar wel mijn topic verpest!
Nu doe je t zelf ! en daarom heb ik de mods op de hoogte gebracht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:34

Laatst bijgewerkt door Winged op 10-02-09 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:35

Nee dat bedoel ik niet, ik bedoelde meer van dat ze haar hoofd niet omhoog gooit en zich nou niet echt verzet.

Anoniem

Re: paard met bit of zonder beter lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:36

ze deed t ook niet alleen maar maar heel vaak,. ( vooral in draf en gallop gaf ik al eerder aan en in stap viel t mee ) ik kan zoveel foto's erop zetten waar t wel het geval is maar kellieeh is eigenaar en mag ze niet gebruiken andere foto's zijn door computercrash helaas allemaal weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:37

Ik vergelijk deze foto's even met de recentere..... en ik kan niet anders dan concluderen dat de pony op de bovenste foto die kellie heeft geplaatst, ik geloof dus dan met Cin in het zadel, nog béter liep dan met de getoonde bitloze foto's. Niet dat het plaatje perfect was, maar wat ik zie als ik ze naast elkaar leg met de bitloze foto's, is een enorme achteruitgang in plaats van een vooruitgang. Verder is het ook erg jammer te zien dat de houding van de ruiter er verschrikkelijk op achteruit is gegaan.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:38

Dan moet ik daar over heen gelezen hebben. :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:38

suleilitha schreef:
Ik vergelijk deze foto's even met de recentere..... en ik kan niet anders dan concluderen dat de pony op de bovenste foto die kellie heeft geplaatst, ik geloof dus dan met Cin in het zadel, nog béter liep dan met de getoonde bitloze foto's. Niet dat het plaatje perfect was, maar wat ik zie als ik ze naast elkaar leg met de bitloze foto's, is een enorme achteruitgang in plaats van een vooruitgang. Verder is het ook erg jammer te zien dat de houding van de ruiter er verschrikkelijk op achteruit is gegaan.

Over de houding ben ik het helemaal met je eens!

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:39

ik probeer je topic niet te verzieken . je alleen duidelijk te maken het goede comentaar te innen. maar het slechte ( naja verbeterpunten) dat ook te innen.
en niet overal een weerwoord op te geven. want iemand die het niet met je eens is. wat heeft het voor zin om het te vertellen je luistert toch niet.
en dan kan je me een manegeruiter noemen. maar heb goeie ogen om te zien dat ze gewoon niet lekker loopt.
MAG ik nog mijn mening geven hier of mag dat ook niet meer?
De mensen hier op bokt ( met uitzonderingen ) kennen bonito verder niet.
Ik wel en weet ook dat ze meer kan.
ik kraak dr niet af ik doe niks. zeg alleen dat ze beter heeft gelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:41

kellieeh ik weet nietw at je wijs loopt te banketstaaf maar weet je nog dat je dr niet eens aan t sturen kreeg en ze alleen ricting mij liep en je daardoor steeds door de schijnbewegingen er bijna afdonderde? nou wat kan jij dan weten dat ze lekker liep zeg, je rkeegt dr amper aan t lopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:42

Afbeelding
bitloos en dit vind ik weer beter ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:44

@ Sul ik rijd boomloos nu in een boom zadel word je in een houding gedrukt uuitaraard dat je dan beter lijkt te zitten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:48

Afbeelding

Afbeelding

Zoek de verschillen......

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:50

Hakken uitdrukken heeft volgens mij weinig met het zadel te maken... En een goed zadel zet je inderdaad in een goede houding neer, zodat je je paard zo min mogelijk hindert. Daarom kan je houding ook enorm verschillen als je op een ander zadel gaat zitten. Het is de kunst om onafhankelijk van het zadel een goede houding te krijgen. Daar ben ik ook heel hard mee bezig trouwens want mijn houding (vooral mijn bovenlichaam) valt een hoop over te zeggen maar niet dat het goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:53

mick75 schreef:
Hakken uitdrukken heeft volgens mij weinig met het zadel te maken... En een goed zadel zet je inderdaad in een goede houding neer, zodat je je paard zo min mogelijk hindert. Daarom kan je houding ook enorm verschillen als je op een ander zadel gaat zitten. Het is de kunst om onafhankelijk van het zadel een goede houding te krijgen. Daar ben ik ook heel hard mee bezig trouwens want mijn houding (vooral mijn bovenlichaam) valt een hoop over te zeggen maar niet dat het goed is.

idd en ik ben bezig mijn houding dus weer mooi te krijgen op dikt zadel, ik had er een wintec opliggen en die zetten je ech in een houding, daar kan je bijna niet beroerd op zitten!
En op mijn laatste foto die ik geplaatst heb is mn houding niet super beroerd, het kan beter uiteraard maar echt beroerd en zo verschrikkelijk achteruit gegaan? nee beetje overdreven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:53

Laatst bijgewerkt door Winged op 10-02-09 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in link veranderd