Pipo schreef:Klinische hko bestaat niet, de paarden die kreupel lopen en bij adb komen, hebben geen last van werkelijke hko, die hebben last van een ruiter die zijn eigen paard kompleet de vernieling in heeft gereden, die het paard zo strak door het lijf gereden heeft, dat ie er van kreupel is gaan lopen. Dit denk ik al de hele tijd, omdat dat grapje van naar buiten stellen bekend is bij me. Dit zijn mensen die altijd maar die kop naar binnen lopen de trekken, waardoor het dier schever en schever is geworden. En die arme ziel is er kreupel van gaan lopen, en de veearts kan het maar niet vinden!!! De ruiter voelt het niet, en snapt het maar niet, heeft niet door dat het paard maar van een ding last heeft, en dat is van de ruiter. En daarom zijn de sceptici het hier niet met de trainingsmethode van de bodt eens, omdat ze het zelf niet hebben, hun paarden gaan niet kreupel lopen van ellende! verrot gereden, zoals we het in gewone termen noemen.
wil er wel wat over zeggen

Verder ken ik het 'trucje' van het naar buiten stellen ook ... ipv naar 'binnen lopen trekken' ... maar wat nu als we 'alleen maar' naar buiten zouden stellen en 'binnen' volledig zouden 'vergeten' ?

overigens heb ik jullie genoteerd hoor, om evt. in Lunteren te komen kijken, hartstikke goed !!!
dus Pipo komt en Anoukie... en ja.. het is op een zaterdag.
Lovely; kom jij ook?
groetjes