Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:wondertje schreef:
ik ben het totaal niet eens met deze manier van rijden merendeel van de paarden die op deze manier gereden worden lopen met een hernia.
Waar staan deze cijfers dan vermeld?
Anky TREKT haar paard in de stelling. Las een aantal pagina's hiervoor al dat LDR met veel kracht en spanning gepaard gaat. Dat de houding van Anky op de foto's bewijst hoe sterk ze is hem Sali echt dwingt in de stelling.... vandaar
wondertje schreef:Citaat:wondertje schreef:
ik ben het totaal niet eens met deze manier van rijden merendeel van de paarden die op deze manier gereden worden lopen met een hernia.
Dat kan ik ff niet vinden maar dat is tog algemeen bekent?
wondertje schreef:Citaat:wondertje schreef:
Dat kan ik ff niet vinden maar dat is tog algemeen bekent?
Nee dus Eleonoor schreef:Tyrza, jij snapt het niet![]()
Anky TREKT haar paard in de stelling. Las een aantal pagina's hiervoor al dat LDR met veel kracht en spanning gepaard gaat. Dat de houding van Anky op de foto's bewijst hoe sterk ze is hem Sali echt dwingt in de stelling.... vandaar
![]()
Wondertje, poeh een stellige uitspraak. Dus van LDR krijgt een paard hernia. Vreemd, dacht zelf dat vaak paarden met KKS geholpen kunnen worden met LDR rijden, niet dat je door LDR rijden KKS kan krijgen. Maar ja, kan wat leren, heb je bewijzen?
Tyrza schreef:quote dat stukje maar eens, want ik denk dat je het verkeerd begrijpt.
marcolemar schreef:Tyrza schreef:quote dat stukje maar eens, want ik denk dat je het verkeerd begrijpt.
ik had het idd. iets verkeerd bergepen maar zij houd omschrijft wel dat zij tijdens een sbw meer spanning op haar binnenteugelheeft wat dus naar mijn weten niet echt correct is binnen het klassieke systeem.
Citaat:gezien hoe scherp dat bit is
Citaat:en als hij ze'n mond open doet dan heeft anky altijd nog de strakke aansnoerriem, bij Lingh kun je zelfs zien waar hij altijd gezeten heeft.........

marcolemar schreef:wat ik niet begrijp is het volgende,
anky doet bijna niet met haar benen, en als ik mireille moet geloven ook weinig met haar handen, weinig druk, hoe doet hij dan alle oefeningen, en dan mag zij ook wel een haar handen recht op gaan houden en ze houdt de teugels ook niet vast tussen haar pink en ringvinger...
marcolemar schreef:Tyrza schreef:quote dat stukje maar eens, want ik denk dat je het verkeerd begrijpt.
ik had het idd. iets verkeerd bergepen maar zij houd omschrijft wel dat zij tijdens een sbw meer spanning op haar binnenteugelheeft wat dus naar mijn weten niet echt correct is binnen het klassieke systeem.
marcolemar schreef:gezien hoe scherp dat bit is en daar heb je een stang voor...
en als hij ze'n mond open doet dan heeft anky altijd nog de strakke aansnoerriem, bij Lingh kun je zelfs zien waar hij altijd gezeten heeft.........