Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
benangelique schreef:Je zal wel verder moeten kijken als je langs die neus moet!

Lottew schreef:Sorry Friemel, maar ik heb hier ook geen voorstanders gezien van extreem-diep rijden zoals op sommige foto's te zien was. Ik kan me aansluiten bij conclusie van Kafue op pag. 18, er zijn diverse goede argumenten genoemd voor LDR . Extreem wordt nooit goed gepraat, zoals Tyrza al eerder zei: overal waar TE voor staat is slecht.
friemel schreef:Er is geen enkel voordeel genoemd van extreem diep behalve onderwerping en verzwakking. "anders-kan-ik-hem-niet-houwe" is rijkunstig niet recht te breien.
Als je de confrontatie met jezelf niet aandurft, kijk dan niet
friemel schreef:Er is geen enkel voordeel genoemd van extreem diep behalve onderwerping en verzwakking. "anders-kan-ik-hem-niet-houwe" is rijkunstig niet recht te breien.
friemel schreef:Er is geen enkel voordeel genoemd van extreem diep behalve onderwerping en verzwakking.

Aimee schreef:friemel schreef:Er is geen enkel voordeel genoemd van extreem diep behalve onderwerping en verzwakking.
![]()
![]()
Er is geen enkele LDR-voorstander die deze punten als voordelen heeft genoemd, onderwerping en verzwakking is enkel ter sprake gekomen omdat friemel het noemde als voordelen.....
Citaat:Precies hahahahaha....

benangelique schreef:HARDhout, want er is werkelijk niets aan bij te schaven.
benangelique schreef:Nobi biedt het vaak uit zichzelf aan. Dit is wel na lang trainen. Als hij erg stijf is en moeilijk los kan of wil laten, rij ik er naar toe met sluiten. Steeds een halve ophouding, been erbij. Desnoods stilzetten, bijtikken achter (zodat hij zijn achterhand er onder zet), voorzichtig inbuigen links en rechts. Staat hij dit toe dan knabbelt hij af en zoekt zelf de teugel op. Staat hij dit niet toe, stap ik weg en probeer ik het opnieuw.
friemel schreef:Citaat:Precies hahahahaha....
Ehhhh dat was Wouter....
Hoe dan ook, je maakt mij niet wijs dat je souplesse, scherpte, voorwaarts denken, afdruk, draagkracht, wat dan ook, met je handen realiseert.
En anders moet je het mij met mijn houten kop nog maar eens goed uitleggen