Paard niet te rijden door paarden in de wei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 09:41

Dat zijn de leuke berichten! +:)+

kamille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:44

sodeknetter! Dat is niet fijn. En het speelt dus al een hele tijd. Heb je les? Ook in dit soort situaties? Wat zegt je instructeur? Ik zie een paard dat heel erg speels is en geen boodschap heeft aan zijn ruiter. En ik zie een ruiter zonder plan van aanpak. Heb je al eens aan een gedragstherapeut gedacht? Ik zou een flinke stap terug doen. Jullie zijn totaal out of control en het probleem speelt al heel lang en wordt steeds erger. Met geweld doorbreek je dit niet. Ik zou aan de hand gaan werken met hem en eerst daar manieren vinden om zijn aandacht vast te houden. Maar je hebt veel begeleiding nodig hierbij want jullie zitten enorm in een negatieve spiraal.

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:34

kamille schreef:
sodeknetter! Dat is niet fijn. En het speelt dus al een hele tijd. Heb je les? Ook in dit soort situaties? Wat zegt je instructeur? Ik zie een paard dat heel erg speels is en geen boodschap heeft aan zijn ruiter. En ik zie een ruiter zonder plan van aanpak. Heb je al eens aan een gedragstherapeut gedacht? Ik zou een flinke stap terug doen. Jullie zijn totaal out of control en het probleem speelt al heel lang en wordt steeds erger. Met geweld doorbreek je dit niet. Ik zou aan de hand gaan werken met hem en eerst daar manieren vinden om zijn aandacht vast te houden. Maar je hebt veel begeleiding nodig hierbij want jullie zitten enorm in een negatieve spiraal.

Apart.... -O-

Fijn TS dat het nu stukke beter gaat!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:52

kamille schreef:

Misschien moet je de update van TS nog even lezen :D

Ilona_Mambo

Re: Paard niet te rijden door paarden in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:06

Wat fijn ts!! :D

ewoudlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:40

Sodeju! Jij zit goed in t zadel. Wat een stouterd! Wel apart. Tussen zn buien door is hij heel fijn te sturen!

hwn

Re: Paard niet te rijden door paarden in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 03:19

Fijn dat het met dit voer opgelost is. Mss moet ik dit es overwegen voor de mijne, raakt ze zo eindelijk wat kilootjes kwijt als ze zoveel energie krijgt. :).

Is zijn gedrag naar andere paarden in de wei ook veranderd, of heb je het nog niet uitgetest?