ankem schreef:Ik had de W op mijn Fries liggen. W staat voor ong. 31/31,5.
Smalle Fries met schoft.
Oei, das voor mijn ukkie ook echt te smal

Misschien dat de IJslander Xtreem wel tot iets breder gaat?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SabM schreef:tja en tijd is er niet wat dier moet zo snel mogelijk veel geld op gaan leveren.
Daar bestaan ze immers van...goed presteren met show-knol en dan bakken geld verdienen met dekdiensten, lessen, clinics etc.
Maar echt geduldig een dier in alle rust opleiden is er niet meer bij.
knollentuin schreef:Haha,ja hoe vaak ik al niet op protocol heb dat de ruiter er meer aan mag rijden..gek wordt ik ervan. Ze gaan er echt vanuit dat als je niet aan t worstelen bentj e ook niks doet.het ziet er te simpel uit
knollentuin schreef:Haha,ja hoe vaak ik al niet op protocol heb dat de ruiter er meer aan mag rijden..gek wordt ik ervan. Ze gaan er echt vanuit dat als je niet aan t worstelen bentj e ook niks doet.het ziet er te simpel uit
Japeloup schreef:Dat kan ik me voorstellen, en heb het zelfde, maar op het zelfde moment denk ik dan ook dat vele juryleden niet kijken hoe wij dat doen en dus vaak geen eerlijk beeld van je trainingen
knollentuin schreef:ik ga erheen garny, hij komt [probeert hij ]elke maand een weekend naar nederland en dan is hij op een locatie waar je dan heen kan.
mwm ,fijn dat jij de ervaring nog niet hebt ,lekker zo laten.