Beauty26 schreef:topic doorgelezen, omdat ik nu weer 2 keer op mijn paardje heb gereden. En heb gehoord dat ik in de draf heel erg voor over hang, waardoor mijn paardje steeds stopt/stapt. En ik kan hem dit natuurlijk niet kwalijk nemen, maar is wel vervelend. Nu heb ik het voor over zit/hang probleem al vanaf het begin dat ik paard rijd, dus ook op andere paarden. Nou vraag ik me af hoe kan ik de houding die ik dus al jaren lang heb, veranderen? Bedoel zijn er tips om recht op te blijven zitten in de draf, aangezien ik dit probleem alleen heb in de draf. En de stal eigenaar die heeft al gezegd, ga recht op zitten maar dan heb ik het gevoel alsof ik achter over val, iemand tips hoe ik recht op kan (blijven) zitten? Aangezien ik het al jaren lang verkeerd doe en dus hoor dat ik rechtop moet zitten, maar niet echt lukt???
Heb je een filmpje toevallig. Neem anders eens een keer een goeie zitles, heeft bij mij wondere gedaan, ik heb in 1 les gecorigeerd wat ik al een jaar fout deed. Want ik bleek op de verkeerde manier licht te rijden