Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Airnt schreef:Simpelman schreef:Zucht.
inderdaad
eerlijk gezegd: er werd een bewering gemaakt door u, en die blijkt onjuist. Een andere bewering verandert daar niks aan.
die s-curve klopt gewoon niet, en dat met die schwung is een ander thema.
en als u iemand beschuldigd van oneerlijk redeneren, dat doet u hier zelf dus.
daarnaast komt u de hele tijd terug op uw woorden.
ik heb echt helemaal geen zin om 150 paginas door te spitten om de contradicties naast elkaar te quoten.
mooi engels rijden kan (is verdraaid zeldzaam) en is mooi, maar dat wil niet zeggen dat al het andere PER DEFINITIE fout is, en dat is uw eeuwige argument: 'het scala behoeft dit of dat, ergo alles andere is fout, want het scala zegt dat.'
Het scala zelf wordt niet beargumenteerd, en dat is een zwaktebod.
Aser schreef:Mooi verwoord Murpy en Simpelman.
Nu ik lees hoe EG de schouderbinnenwaarts aanleert vind ik eigenlijk dat hij de oefening een naam moet geven die de lading meer dekt. Het is je paard leren uitzwaaien. Omdat een paard schuin loopt met zijn kont op de hoefslag en zijn hoofd naar binnen is het nog geen SB. Billen Buitenwaarts past deze oefening als naam een stuk beter
Babootje schreef:@ aser, ik hoor graag van je als je gp rijdt
Airnt schreef:en deze constant intimidatie van mensen 'ik hoor het graag als je gp rijdt' is gewoon not conducive to a constructive discussion and peer review.
Lante schreef:Je kunt best meerdere ruiters goed vinden, ik bijvoorbeeld vind Edward een goeie ruiter, maar het systeem vind ik niet goed. Ik denk dus dat hij zijn paarden beter voor elkaar zou hebben als hij zijn paarden niet LDR op zou leiden, maar klassiek. En goed klassiek rijden heeft niks met stijf of star te maken.
Citaat:Ik weet eindelijk na jaren waarom ik in slaap val boven een boek....last van LDR
Ik knel de zuurstof toevoer naar mn hersenen af als ik in een boek zit te lezen en val daarom in slaap
Dus ik heb het boek nu redelijk rechtop gezet voor me en dat werkt echt beter
En ik maar denken dat ik niet kon lezen/studeren
Volgens mij heeft hier echt nog niemand over nagedacht, misschien toch wel een uitkomst voor heel veel studenten
Lante schreef:Je kunt best meerdere ruiters goed vinden, ik bijvoorbeeld vind Edward een goeie ruiter, maar het systeem vind ik niet goed. Ik denk dus dat hij zijn paarden beter voor elkaar zou hebben als hij zijn paarden niet LDR op zou leiden, maar klassiek. En goed klassiek rijden heeft niks met stijf of star te maken.
ceasario schreef:LDR bij lezen..
Dit kreeg ik van iemand na dat die LDR gebruik had gezien bij paarden..(Zelf geen paardenliefhebber)
Wat doet het:Citaat:Ik weet eindelijk na jaren waarom ik in slaap val boven een boek....last van LDR
Ik knel de zuurstof toevoer naar mn hersenen af als ik in een boek zit te lezen en val daarom in slaap
Dus ik heb het boek nu redelijk rechtop gezet voor me en dat werkt echt beter
En ik maar denken dat ik niet kon lezen/studeren
Volgens mij heeft hier echt nog niemand over nagedacht, misschien toch wel een uitkomst voor heel veel studenten