Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Als ik hier als expert even op mag reageren.Mijn vierspan heeft z'n verzet opgegeven trouwens, en doet z'n werk weer naar behoren. Nog een keer flink in de tang genomen door de expert, en dat was voldoende om weer 100% medewerking te krijgen.
Cassidy schreef:Bedankt voor het aanbod Percy, maar ik ben toch wel heel erg aan Baaisikkel gehecht, en wil eerst alles hebben geprobeerd om het probleem bij Baaisikkel zelf op te lossen. Dus ruilen, liever niet. Maar als je echt van die van jou afwilt, wil ik hem wel een goed thuis bieden. Ik heb nog niet definitief toegezegd dat ik Onewheel zou overnemen, kan hij wel mooi daarvoor in de plaats. Wat voor ras heeft hij? Is hij verder wel gezond? Ik zou graag willen dat je hem gratis weggaf en ook gratis komt brengen want ik heb geen twinn load en ook geen trekhaak. Misschien kan ik die van jou nog wel oplappen en dan voor veel geld weer doorverkopen, of wil je hem dan weer terug? Je heb dan sowieso recht op eerste koop, gratis krijg je hem dan niet, want ik moet ook een beetje uit de kosten komen en heb (veel) geld nodig om Baaisikkel te laten klonen
Echwel schreef:Ibbel schreef:Als ik hier als expert even op mag reageren.Mijn vierspan heeft z'n verzet opgegeven trouwens, en doet z'n werk weer naar behoren. Nog een keer flink in de tang genomen door de expert, en dat was voldoende om weer 100% medewerking te krijgen.
Toch af en toe in het enkelspan zetten, soms tweespan zodat ze bij de les bliven.
En niet vergeten tijdens het rijden lussen leggen zodat het achterspan oploopt, anders zit je vast in de bochten.
En door al die hoge stoepen, heb je kans op materiaalpech...
Ibbel schreef:Ik hanteer eigenlijk gewoon de JBF methode. Kan dat kwaad?
Lielle schreef:heb je al eens naar zijn ijzers gekeken? Mss heb je iets aan de nieuwste trend op dat gebied:
Natuurlijk beluchten
Cassidy schreef:JBF...Jan Boeren Fluitjes...grandioos gewoon!
Jasper schreef:Helaas moet ik jullie vertellen dat mijn Bykie kreupel is geworden vandaag. Bij het uit de stal halen, zag ik het meteen. Ik heb de veearts erbij gehad. Morgen naar de kliniek..
Echwel schreef:Vast en zeker een pedaalzweer...