Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jansje73 schreef:Als Oreo nog goede tanden heeft en zijn voer nog heel goed kan eten dan zal ik als ik TS was een het paard op merrie brokken te gaan zetten. Hier worden ze ook dikker van.
safina schreef:jansje73 schreef:Als Oreo nog goede tanden heeft en zijn voer nog heel goed kan eten dan zal ik als ik TS was een het paard op merrie brokken te gaan zetten. Hier worden ze ook dikker van.
Kim, mocht je overwegen dit advies op te volgen, overleg het dan eerst even met je dierenarts. Je paard staat al met dikke benen. Voer wat bol staat van de eiwitten, zoals merriebrok, kan dat verergeren. Misschien geef je hem dan precies wat hij juist niet moet hebben. Daar wilde ik je nog even voor waarschuwen.
Nogmaals sterkte en beterschap voor Oreo.
En Danique, lief dat je haar die fotoshoot aanbiedt....
MarjanB schreef:safina schreef:
Kim, mocht je overwegen dit advies op te volgen, overleg het dan eerst even met je dierenarts. Je paard staat al met dikke benen. Voer wat bol staat van de eiwitten, zoals merriebrok, kan dat verergeren. Misschien geef je hem dan precies wat hij juist niet moet hebben. Daar wilde ik je nog even voor waarschuwen.
Nogmaals sterkte en beterschap voor Oreo.
En Danique, lief dat je haar die fotoshoot aanbiedt....
Dat eiwitten in voer verslechtering geven is helemaal niet zeker. Ik heb zelf namelijk een lymfeafwijking en houd dus veel eiwitten vast en moet juist ook meer eiwitten etenBeweging is voor vocht het beste, niet jagen maar rustige beweging zoals wat stappen.
Sterkte TS!
marleen_usar schreef:Ts is pas 15 he dus afhankelijk van haar ouders als het om testen gaat en zo.