Appelmoes_11 schreef:wat is daar slecht aan ?Los contact als in: doorhangende teugels. Waslijnen. Slecht, slecht, slecht... maar ik doe het wel.Mijn pony volgt mijn hand wel, maar ik zit eigenlijk bijna nooit aan haar neus.
Als je fun/ bos recreatief rijdt en je pony zoekt uit zichzelf je hand niet op maar gaat in een hoofd pos. dat ie fijn vindt en toch goed naar je luisterd ?
Misschien reargeert ie wel goed onderweg op je zit, of alleen maar teugeltje los tegen z'n nek, wat jullie fijn vinden doe je toch ?
Wat bokkers zeggen of anderen zal je toch worst wezen

Stacy doet het ook op haar eigen indrukwekkende manier:
En rij je mee in de proeven reeks / wedstrijden en moet het allemaal officieel dan zijn dat de momenten om je pown wel erbij te houden.
Pony's "verleren" het hand volgen echt niet als je em es op een buitenritje lekker alle ruimte geeft.
Genieten daar gaat het om.
PS: wat een paasei onder dat viaduct en wat loopt ie bomproof onder je en vertrouwd je.
Er zijn er zat die beladen met metaal en strakke teugels hier niet onderdoor komen met hun "volgzame" paard.

Is dit speciale ruiterdoorgang ? er ligt n.l. nogal wat mest... want als fietser wordt je nie vrolijk van die ronde ballen.