Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kadankovitch schreef:@Gummie:
Ja daar hebt U zeker gelijk in, en dan hoeft men hier geen vragen meer te stellen. Als de lezers tenminste alles ook begrijpen. Die vragen kan ik dan ook niet meer kan beantwoorden. Dat spaart tijd, maar het is niet zo.
En stoort het U dat er vragen worden gesteld en beantwoord? Graag uw openhartige mening.
En ik ben het met U eens dat er heel wat ruiters zijn die op hun tenen getrapt zijn als een ander (meer) kennis blijkt te bezitten. Sterker nog: ik denk dat er in de paardenwereld een hoop haat en nijd, en vooral ook jaloezie te vinden is. En dat is jammer. Uw stukjes zijn zeer begrijpelijk, en theoretisch ontzettend goed onderbouwd. Ik vind het echt goed dat U op deze manier uw kennis wilt delen
En er heerst inderdaad geen goed klimaat voor het delen van kennis uit boeken. Helaas denken nog te veel mensen dat ze het allemaal wel weten, beter weten, etc. En in de kern denken wij dus hetzelfde over zaken
Nogmaals: het ego van veel collega-ruiters is veeeeeeeel te groot! Kadankovitch schreef:Omdat ik het ergens kwijt moet!
Mijn geestelijke vader en vriend, Ernest van Loon, is afgelopen vrijdag, overleden.
Nederland verliest één van de markantste vakmensen op rijkunstig vlak.
Voor hem is een lange lijdensweg ten einde.
Kadankovitch
NL verliest idd een heel mooi vakmens.