happy worker"]
[quote="Sjuimpje schreef:Wat Lovely dus wil zegen is dat het nog wel degelijk regent...
Maar de nadelige gevolgen van het regenen: nat worden zijn opgelost

[/quote]
Juist, kreupel zijn is opgelost in dit geval dan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Bedankt Colinda,
ik heb al gemaild naar bovenstaand adres maar heb na 4 dagen nog steeds niets gehoord...
Lunteren lijtk me wel wat,
dus mensen (Lov, Pieps, Anoukie) 25 januari?
Doen?
Rob25 schreef:Niet iedereen kan alles even goed zien en beoordelen, dus hangt het er nogal van af wie die beoordelaars dan wel zijn
Er was een veearts en hoefsmid aanwezig; zij zullen het toch wel zien?
Jolande schreef:Niemand hier heeft beweerd dat de slijtage weg gaat Sjuimpje, maar dat hoeft ook niet, als ie maar niet erger wordt. Het gaat erom dat het paard zich weer pijnvrij kan dragen of niet dan! Er zijn net zo veel of waarschijnlijk nog meer paarden die slijtage tot nr 4 toe hebben en nooit een stap kreupel lopen. Hoe verklaar je dat dan? Dat kun je waarschijnlijk niet, net zo min als al die researchers die er al jaren mee bezig zijn. Waarom moet er zo moeilijk worden gedaan om een oplossing die zo simpel (in theorie, in praktijk is ie best lastig) is. Alleen om het feit dat het zo simpel is?
Mieke schreef:Nog iets voor de wetenschappers....
Een gebroken bot kan herstellen, botgroei is dus mogelijk.
Zou het ook mogelijk zijn dat een straalbeen (= bot) waar voedingskanalen doorheen lopen uiteindelijk weer gladder wordt door nieuwe botaangroei?
Lijkt mij niet onmogelijk, maar ik ben geen DA.... dus wie weet daar iets zinnigs over te zeggen?
Adrienne schreef:In de wetenschap wordt een theorie bedacht en vervolgens getoetst op waarheid en bijgesteld als men wat anders vindt dan de theorie deed vermoeden. Wetenschap is dus iets wat constant in beweging is en bijgesteld wordt en groeit. Zou dat niet zo zijn zouden we nooit wat leren.
Lovely schreef:maar er worden uitspraken gedaan die in mijn ogen niet juist zijn. Uitspraken die voor sommige mensen misschien heel hoopgevend zijn, terwijl ze hun belofte niet waar kunnen maken en dat vind ik moeilijk.
Desiree"]
[quote="Lovely schreef:En waar ik kritisch op ben? De stelling dat HKO ALLEEN veroorzaakt wordt door overbelasting (leeftijd doet er niet toe), daar ben ik kritisch op.
Desiree schreef:Maar zo wordt het niet gebracht. Het wordt gewoon verkeerd geinterpreteerd.