Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
schaapjuh schreef:Aqua8horse schreef:schaapjuh: Maar is er dan wel evenwicht tussen Go & Ho als je alleen een ophouding maakt?
Geen idee, ik maakt geen ophoudingen. Snap niet goed dat je deze vraag aan mij richtof heb ik iets gemist?
Aqua8horse schreef:schaapjuh schreef:Geen idee, ik maakt geen ophoudingen. Snap niet goed dat je deze vraag aan mij richtof heb ik iets gemist?
Jij zei in een eerdere reactie dat wanneer een paard niet in balans is er geen evenwicht is tussen go en ho. Vandaar mijn reactie. aan jou.
Ik rijd mijn go & ho juist met focus, energie en gewichtverplaatsing, net als m'n wendingen. Rijden met teugels begin ik niet aan daar het ook zonder kan en beenhulpen gebruik ik zelden. Citaat:Allen op een kar zit je erachter en onder de man erop.
aqua8horse schreef:schaapjuh: Niets, denk ik
Waarom stel je dan die vraag aan mij Aqua8horse schreef:Overigens is er over dat LDR onderzoek een volledig boekwerk uitgegeven. (wel in het Duits) Nee, aan een wetenschappelijk onderzoek heb ik geen behoefte.
Aqua8horse schreef:shadow0: Dat is dan vervelend. Uit principe zet ik geen filmjes en/of foto's op bokt. Misschien kom je nog eens in de buurt.
Citaat:Aqua8horse schreef:
shadow0: Dat is dan vervelend. Uit principe zet ik geen filmjes en/of foto's op bokt. Misschien kom je nog eens in de buurt.
Dan moet je ook niet reageren op foto's op Bokt.
Citaat:Go & Ho lijkt mij helemaal nergens nuttig voor. Maar dat si mijn mening. Ik vind dat je een paard ermee uit balans haalt en daar krijg je vervelende of rennerige paarden van
Vudress schreef:Citaat:Go & Ho lijkt mij helemaal nergens nuttig voor. Maar dat si mijn mening. Ik vind dat je een paard ermee uit balans haalt en daar krijg je vervelende of rennerige paarden van
Aqua8horse, ik vind het erg typisch dat jij dit zo zegt. Mijn ervaring is juist dat je door te schakelen meer balans krijgt. Sterker nog, ik heb geen enkel idee hoe je 'n paard op het achterbeen kunt krijgen zonder te schakelen. Als je een paard alleen maar in zn eigen natuurlijke houding en tempo laat lopen vraag ik me af hoe dan het paard af te richten is? Dan blijft ie tot zn dood aan zadelmak.
Vudress schreef:Citaat:Go & Ho lijkt mij helemaal nergens nuttig voor. Maar dat si mijn mening. Ik vind dat je een paard ermee uit balans haalt en daar krijg je vervelende of rennerige paarden van
Aqua8horse, ik vind het erg typisch dat jij dit zo zegt. Mijn ervaring is juist dat je door te schakelen meer balans krijgt. Sterker nog, ik heb geen enkel idee hoe je 'n paard op het achterbeen kunt krijgen zonder te schakelen. Als je een paard alleen maar in zn eigen natuurlijke houding en tempo laat lopen vraag ik me af hoe dan het paard af te richten is? Dan blijft ie tot zn dood aan zadelmak.
Kendra schreef:Aqua8horse schreef:shadow0: Dat is dan vervelend. Uit principe zet ik geen filmjes en/of foto's op bokt. Misschien kom je nog eens in de buurt.
Dan moet je ook niet reageren op foto's op Bokt.