Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aqua8horse schreef:KiWiKo: Zou jij wel een clinic geven als je er zelf geen behoefte aan hebt? Nou, ik in ieder geval niet. Zeker niet een clinic voor mensen die geen respect voor mij hebben terwijl ik juist het welzijn van de paarden hoog in het vaandel heb. En te hoge verwachtingen? Wat bedoel je precies? Het lijkt me dat je probeert te impliceren dat ik niet durf, nou dat heb je mis hoor! Van durven is geen sprake, ik sta voor wat ik zeg. Maar zoals ik al gezegd heb, als er met respect gereageerd gaat worden wil ik misschien nog wel antwoord geven en misschien word ik dan gemotiveerd om een clinic te geven. Het ligt dus aan jullie!!!
Aqua8horse schreef:KiWiKo: het kan mij niet zoveel schelen wat bepaalde mensen van mij denken. En het respect van deze mensen zie ik ook niet als levensbehoefte. Waarom?
Omdat ik me niet wil en hoef te bewijzen!!!
Prima toch dat iedereen(?) denkt dat ik bang en niet meer durf? Jullie halen dat de hele tijd aan. Ook daar geef ik helemaal niets om. Dat mogen een aantal mensen toch best denken?
Dat jij het (nog) niet snapt is jammer.
Aqua8horse schreef:KiWiKo: het kan mij niet zoveel schelen wat bepaalde mensen van mij denken. En het respect van deze mensen zie ik ook niet als levensbehoefte. Waarom? Omdat ik me niet wil en hoef te bewijzen!!!
Prima toch dat iedereen(?) denkt dat ik bang en niet meer durf? Jullie halen dat de hele tijd aan. Ook daar geef ik helemaal niets om. Dat mogen een aantal mensen toch best denken?
Dat jij het (nog) niet snapt is jammer.