Klassiek lijntje pro Aqua

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Klassiek lijntje pro Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:09

RK heeft mij op haar paard laten rijden, en als er een in balans wat emotioneel en lichamelijk is dat paard het wel. Als er een tactmatisch liep en op gedachten gereden kan worden is dat paard het wel. Dus hier valt niks, maar dan ook helemaal niks op aan te merken......... en ja ik speel graag met Kawa omdat we elkaar begrijpen onze methodes zijn duidelijk voor elkaar.

Ik ben ook bij aqua geweest Friemel, ook ik heb gezien, ook ik heb ervaren......... ik zag niks bijzonders, en wat ik heb ervaren ervaar ik dagelijks omdat ik op goede paarden zit, die netjes gereden worden.

Ik kan dat staven aan mijn ervaring, ik werk al langer in de paarden dan de gemiddelde bokker oud is.

Ik heb altijd gezegd dat Aqua goed werk doet, dat doet ze ook........ absoluut. Maar voor mij niet speciaal genoeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:12

Ja hoor, totaal geen moeite mee
En het uitleggen gaat me goed af
Al hoef ik dat niet te kunnen, want ik zeg niet dat ik iets revolutionairs heb gedaan met het paranormale.
Zeg ook niet dat ik beter ben dan Jomanda (ff dom vergelijk met Anky)
Dus helaas gaat je vergelijk daar totaal! niet op

En ja, ook in het paranormale ben ik opzoek naar antwoorden
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig van nature

En pas 180, waauw.... wat weinig
Ik heb er ondertussen wel meer onder mijn kont gehad en zijn allemaal beter de deur uitgegaan dan ze kwamen.
Dus nope, ook heer heb je geen overduidelijk iets waarmee je aantoont zo goed te zijn als je beweert

En jij paarden hoog in het vaandel?
No-way, uitleg heeft Billy al duidelijk gegeven
Als iemand dat idee verspeelt heeft, ben jij het ondertussen wel..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:18

Aqua8horse schreef:
KiWiKo: Zou jij wel een clinic geven als je er zelf geen behoefte aan hebt? Nou, ik in ieder geval niet. Zeker niet een clinic voor mensen die geen respect voor mij hebben terwijl ik juist het welzijn van de paarden hoog in het vaandel heb. En te hoge verwachtingen? Wat bedoel je precies? Het lijkt me dat je probeert te impliceren dat ik niet durf, nou dat heb je mis hoor! Van durven is geen sprake, ik sta voor wat ik zeg. Maar zoals ik al gezegd heb, als er met respect gereageerd gaat worden wil ik misschien nog wel antwoord geven en misschien word ik dan gemotiveerd om een clinic te geven. Het ligt dus aan jullie!!!

wat wil je dan dat mensen denken Aqua???? wellicht komt het respect na de clinic???? Waarom, als je zo zeker bent van je zaak, waarom dan niet willen bewijzen dat je bent wie je zegt?

Natuurlijk denkt iedereen dat je bang bent, en dat je gewoon niet durft. Dat ligt niet aan iedereen, dat ligt aan de manier waarop jij jezelf nu neerzet....... Ik heb je aangemoedigd, ook op een hele vriendelijke manier. Ik heb niks tegen jou, noch tegen de dingen die je doet. Ik vind nog steeds dat jij goed werk verricht, absoluut! alleen dit ding snap ik niet

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:19

Maar waarom wil je dan een clinic?

RK: Kan jij mij dan antwoord geven op de vraag hoe het mogelijk is dat een Russisch meisje van 17 jaar in mensen kan kijken?

Dat vind jij RK, dat is dus weer jouw mening. Dat zegt iets over jou.

Ik weet dat ik het welzijn van het paarden hoog in het vaandel heb. Dat een ander daar anders over denkt vind ik prima, helemaal als het mensen zijn die zeggen dat ze mij niet begrijpen en geloven. Een waarneming van een dergelijk persoon in het algemeen heeft voor mij persoonlijk weinig waarde.

Als advies zou ik RK willen geven, om zich gewoon niet meer te verdiepen in mij en mijn methode. Ik denk dat dat heerlijk rustig zal worden en de mensen die werkelijk geinteresseerd zijn eindelijk weer ruimte krijgen en zich ongehinderd kunnen verdiepen in mijn antwoorden en hun vragen!
Laatst bijgewerkt door CaroleKlomp op 01-09-05 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:23

KiWiKo: het kan mij niet zoveel schelen wat bepaalde mensen van mij denken. En het respect van deze mensen zie ik ook niet als levensbehoefte. Waarom? Omdat ik me niet wil en hoef te bewijzen!!!

Prima toch dat iedereen(?) denkt dat ik bang en niet meer durf? Jullie halen dat de hele tijd aan. Ook daar geef ik helemaal niets om. Dat mogen een aantal mensen toch best denken?

Dat jij het (nog) niet snapt is jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:25

Dus jij gaar bepalen wat ik moet doen
dan ken je me nog niet...
nog meer berichten hier posten!!!

En ja mijn mening, maar niet alleen die van mij
En dat zegt dan wat over mij, nee hier erg weinig, want leg mij dan eens uit, hoe anderen dat dan ook over mij zeggen

ja hoor dat kan ik uitleggen.
Dat meisje heeft van de allkracht een gave gekregen, waarmee zij mensen kan helpen.
Dit zal zij dan ook doen en zal zich niet verstoppen achter oeverloos geleuter op schrift wat niemand snapt.
Zij zal het openbaar tonen, waar iedereen, dus ook de hoogste wetenschappers bij mogen zijn.
En denk maar dat er flinke sceptisie bij zitten.
Maar toch zal zij daarom niet uit de weg gaan, deze mensen te ontvangen en te laten zien wat zij heeft gekregen van de Allkracht.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:27

Als je het welzijn van paarden zo belangrijk vindt Aqua dan is dat toch juist een reden om overal clinics te geven (afgezien dat het financieel ook wel lekker is) als je een paar mensen kunt helpen met je systeem dan is het toch al geweldig.

Ik zou het zelf heel erg graag zien. Ben nu net begonnen met een jong paard en daar wil ik natuurlijk zo goed mogelijk mee aan de slag. Zeker omdat anderen hem het leven al erg zuur hebben gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:28

Aqua8horse schreef:
KiWiKo: het kan mij niet zoveel schelen wat bepaalde mensen van mij denken. En het respect van deze mensen zie ik ook niet als levensbehoefte. Waarom?
Omdat ik me niet wil en hoef te bewijzen!!!

Prima toch dat iedereen(?) denkt dat ik bang en niet meer durf? Jullie halen dat de hele tijd aan. Ook daar geef ik helemaal niets om. Dat mogen een aantal mensen toch best denken?

waarom dan toch steeds je methode aanhalen, waarin je steeds je gelijk wilt halen?

ergens klopt er hier iets niet in je posting dan

En natuurlijk ben je bang af te gaan, anders had je allang de kans gegrepen ons te laten zien wat je kunt, want je vind het niks mooiers om te laten zien dat wij een stelltje paardenmishandelaars zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:29

Juist Katja
Maar ze kan niet begrijpen dat wij zo denken
niet erg, alleen jammer voor die honderden paarden...

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:32

Nee, RK, je moet wel goed lezen: het is namelijk een advies en geen bepaling! Een klein nuance verschil!!!

Dat heb ik ook gelezen, ja...maar hoe kan dat? Het is niet zo alledaags. Jij zegt dat je dat kan verklaren..nou daar ben ik benieuwd naar! Dat kan namelijk tot nu toe niemand maar RK zegt dat ze dat wel kan! Ik ben erg benieuwd....

Dat meisje helpt mensen maar dat heb je ook maar gehoord. Dat geloof je wel?

Wie haalt iedere keer die methode aan dan?

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:33

RK: wie zijn er verantwoordelijk voor al die honderden paarden?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:36

Aqua8horse schreef:
KiWiKo: het kan mij niet zoveel schelen wat bepaalde mensen van mij denken. En het respect van deze mensen zie ik ook niet als levensbehoefte. Waarom? Omdat ik me niet wil en hoef te bewijzen!!!

Ik snap het wel Aqua, ik snap het zeker wel......... Alleen is het voor mij niet revolutionair, wel heel goed, maar niet revolutionair, Ik ben in de gelukkige positie om bij hele goede mensen in de leer te zijn geweest.

Anoniem

Ik heb de verklaring al gegeven
zij heeft een gave
En als jij zegt ook een gave te hebben qua het paranormale en zo je paarden rijd, moet je dat ff melden in je topics.
Maar daar staat dat je niks "zweverigs" doet, dus is het ook gewoon in het nederlands neer te pennen wat je doet.
Dit omdat het gewoon aards is.

en in adviezen bepaal ik zelf wel of ik ze aan neem.

neem jij het advies dan wel aan, beter geen spam meer te kunnen doen op bokt op deze manier, omdat je er niet beter uitkomt?

Duh..jij natuurlijk, wij niet
wij komen nergens zeggen dat we het paard kunnen leren dragen in 8 min

en wij zijn verantwoordelijk, maar wij doen het allemaal verkeerd
en dat is ook duidelijk zichtbaar als ik bij veel mensen om me heen kijk, al die blije oogjes en oortjes

En die paar die het werkelijk slecht hebben, helaas
Denk jij nou echt dat je die zo berijkt???

CaroleKlomp

Katja: Ik weet denk ik zelf maar al te goed wat ik belangrijk vind, denk je ook niet? Ik geloof niet dat ik het nodig heb dat anderen dat voor mij gaan invullen.

Ik heb het al heel erg druk en heb eigenlijk niet eens tijd om een clinic te geven. En dat zijn echt geen mensen die niet in mij geloven , neem dat maar van mij aan!

Zeker voor een jong paard is het de moeite waard denk ik.

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:38

Maar KiWiKo dan vind je het toch gewoon niet revolutionair? Daar heb ik helemaal geen moeite mee hoor, dat respecteer ik. Dat ik het wel revolutionair vind is mijn goedrecht.

RK: Zou het leren dragen ook een gave kunnen zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:38

Kim heeft het ook heel druk

en iedereen begrijpt haar ook nog op bokt

Dus..?
Wat wil je daarmee duidelijk maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:39

ja dat kan
maar dan moet je zeggen dat je dit de paarden leert dmv paranormale gaves
Dus niet ff voor iedereen te leren, net zo als dat wij niet kunnen leren in een mens te kijken.
Dat kun je, of dat kun je niet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:43

ik heb 35 lesklanten, daarnaast een rijvereniging. Daarnaast rij ik op dit moment (vanaf maandag weer door mijn ongeluk) 3 paarden door voor mensen die dat zelf om welke reden dan ook niet kunnen.......... verder valt het wel mee hoor

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:44

Dat kan je ook niet zeggen RK, want dat kan jij namelijk niet. Dat zou niet handig zijn, denk je wel? Ik zeg dat wel omdat IK dat namelijk wel kan. Wat is daar mis mee?

Ik voel me niet verantwoordelijk voor het paard van een ander. Als de ruiter liever jaren traint dag in dag uit aan durchlassigkeit, terijl je dat eenmalig in 6-8 minuten kan doen voor de rest van het leven van het paard...wie zijn keuze is het dan? Als dat mijn keuze zou mogen zijn dan wist ik het wel....dan liet ik hem snel leren dragen!!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:47

daar is niks mis mee, maar zeg dan gewoon ........... Ik kan praten met paarden, en pas mijn rijden daarop aan WEG abracadabra

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:49

Er is niks mee

alleen is het dan wel een "zweverige"methode en dus niet aan te leren door iedereen.
en daarom ook niet te zien door iedereen?? (al vind ik dat laatste dan weer niet kloppem, maar oke)

en ach, zolang mijn paardjes happy zijn, zal het hun worst zijn hoe snel ik ze leer dragen
Als ik dat dragen dan rustig uitbouw, is er ook helemaal niks aan de hand, dus wat is het probleem eigenlijk?
Want ze op een zweverige manier leren dragen kan ik ze niet, dus houd het erg snel op

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:51

Maar dan een andere vraag Aqua.
Paarden die leren dragen, moeten daarvoor sterker worden. Daar gaat een hoop training aan vooraf.
Hoe lukt het jou om een paard in 6-8 minuten te leren dragen zonder spieren, pezen, banden etc te forceren?

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:55

RK Maar als dat zo zou zijn geloof je het dus wel? Net zoals je gelooft dat dat mensen zijn die in een mens kunnen kijken?

Het leren drage is ook iets wat niet door iedereen te leren is. Waarom neem je dat niet aan? Dat heb ik namelijk al vaker gezegd.

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:58

Billy: dat komt omdat je het natuurlijke evenwicht van het paard op een natuurlijke en vriendelijke manier bespeelt. Daarna bouw je dat gewoon op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:59

Als jij zegt dat te doen door een of andere paranormale gave, geloof ik dat.
Er bestaan zoveel dingen tussen hemel en aarde, dus warom niet.

Echter, zelfs nog een paar pagina;s terug, word gezegd dat er niks zweverigs gedaan word.
maar dat klopt dan niet.

En ik neem zeker aan dat niet iedereen het kan leren, heb ik dan anders gezegd?

Maar nu denk dat het nog minder mensen zullen zijn.
Misschien moet je er dan een andere cursus aan vooraf geven, ik doe maar een rare gooi, communiceren met dieren of zo.

En in je uitleg hoor dan ook zeker te zeggen dat het hier gaat om niet gewoon paardrijden, maar dat je er paranormaal aangelegd voor moet zijn