Sall schreef:*grinnik* zit je wel heeeeeel ontspannen en open op je paard...
En kan je zelfs met 1 hand rijden omdat je met de andere het peace teken moet maken

Goed, genoeg off topic
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lusitana schreef:Als je de natuurlijke gratie wilt houden , moet je die niet ontnemen door een paard in een onnatuurlijke houding te willen laten lopen, wat ook nergens gevraagd wordt in regelementen. dus niet zo blind achter anky enzoaanlopen die naar mijn idee niet zo hoog zijn gekomen omdat ze die rare methode heeft maar ondanks die methode...
Anoukie schreef:Wel of niet met teugels rijden en als je er wel mee rijdt, hoe rijd je er dan mee? Als je er niet mee rijdt, waarom niet en wat is de toegevoegde waarde dan?
En een hele hoop gezwam eromheen.

(heb ik wel vaker last van)Sall schreef:Ja kan volgens mij nooit verbinding rijden in een paard (en daarbij ook alle skala's die je door moet lopen met een paard, om een goed lopend paard onder het zadel te hebben) zonder teugels.
Al was ik vandaag wel al aardig op weg, toen ik onder het rijden de binnenteugel uit mijn hand liet vallen(heb ik wel vaker last van)
Padaula liep gewoon door alsof er niets gebeurde, en we maakte de wending mooi af en ik heb rustig mijn binnenteugel er weer bij gepakt.
Niet dat ik zo super ben, maar ik krijg altijd 'jeuk' als ik het gevoel heb, dat er 'kampen' gaan ontstaan: oh.. jij rijd met teugels, nou dan ben jij van het 'teugelkamp' en heeft je paard geen vertrouwen in je en je weet niet waar je mee bezig bent
of oh, jij bent van het teugelloze kamp, dus jij zit de hele dag in de wei, met chaps, je paard te bekijken.
En jouw paard heeft iig onbegrensd vertrouwen in je
. Levy schreef:Heeeeeeuuuuuuuuuuulemaal niet!!
Je moet eerst in de zweethut met ons dan......
:D