Missouri schreef:Mensen die naar buiten zitten en zeggen dat het zo hoort maskeren hun ontzettende fouten door een mooi smoesje. Bah.
Wat een onzin

Jij hebt duidelijk het hele topic niet gelezen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pellie schreef:pregini, ik kan me herinneren van die keer dat ik bij je lesavond was, dat je instructrice ook het gewicht op je buitenbeen noemde.
, kan ik me geneens meer herinneren!
) meer druk op mijn buitenbeugel dan op mijn binnen. Ik maak dus ook gewoon gebruik van mijn binnenzitbeenknobbel.
Zep schreef:Eerder om een scheef paard te corrigeren denk ik
.
), maar het is wel een interessante vraag, waar je gewicht zich in de wending moet/kan bevinden. In praktijk zul je denk ik zien dat het zowel naar binnen als naar buiten kan: het is gewoon net hoe je je paard het aanleert en daar is verder weinig tegen in te brengen. Je hebt die flauwe vergelijking dat je een paard de wissels om de pas ook aan kunt leren op het commando dat je aan zijn oren trekt. Dat kan natuurlijk en als je paard ook nog een mooi strak rijtje produceert, dan is daar helemaal niets tegenin te brengen. Citaat:Zelf denk ik dat hulpen naar buiten geven niet erg economisch is, aangezien je automatisch al een hulp naar binnen geeft door in de rijrichting te kijken. Die ga je dan vervolgens corrigeren met een hulp naar buiten. Je maakt het jezelf dus moeilijker
runningkawa schreef:Dat gegeven hadden wij in het begin ook al aangehaald.
We vroegen ons af of je dan niet in een "bochel" gaat zitten omdat en kijkt naar de richting waarin je gaat en naar buiten wilt zitten.
Maar geloof dat er daar nog geen preciese uitleg over was, over hoe je dan zit.
Tyrza schreef:Hmmm, als ik mijn rechterbeen zou uitdrukken, dan zou ik mijn hakken meer uitdrukken. Ik kan dan wel degelijk mijn heup/bekken naar rechts laten zakken.