Heel erg lief Een erg lastige keus, maar ik weet zeker dat het de juiste keus is. De koper belde vanmiddag nog weer even, die is er ook suuuperblij mee!
Ketly
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-20 15:51
Ik wilde hier voor alle volgers die mij advies hebben gegeven en voor mij klaar hebben gestaan nog een update over de huidige status.
Garola heeft haar ups en downs op haar nieuwe plekje, maar is terecht gekomen op een plekje waar ze zo veel tijd en ruimte krijgt om te groeien! Als het wat minder gaat dan neemt hij even een stapje terug met haar dus ik kan me echt geen beter plekje wensen. Ik heb het idee dat het behalve lichamelijk geestelijk ook geregeld een beetje mis gaat bij haar, want in principe is er nergens meer waar ze last van kan hebben. Ze is helemaal doorgelicht. Ik had me dan ook geen betere en kundigere ruiter voor kunnen stellen dan haar huidige.
De meesten zullen wel weten dat ik inmiddels een gevallen ben voor een heel leuk paard waar ik nu langzaam een band mee aan het opbouwen ben. Eind goed al goed
Fijn om te horen Ketly! misschien heeft ze geestelijk een knauw gekregen van de lichamelijke pijn? Fijn dat ze alle tijd en ruimte krijgt. En ook dat jij een leuk nieuw paard hebt gevonden.
Met mijn nieuwe paard gaat het super Het kon allemaal niet beter lopen. Ondanks dat de keuze onwijs moeilijk was en ik haar uiteraard wel eens mis, maakt Autan veel goed. Voor een 3 jarige abnormaal braaf
Ja Garola is echt geweldig maar juist omdat ik zo gek op haar was vond ik dat ze meer verdiende dan iemand die alleen maar aanklooit en eigenlijk weinig idee heeft waar diegene mee bezig is. En zo voelde dat voor mij na een tijd wel. De eerste keer dat haar kijker en uiteindelijk dus koper haar reed merkte ik meteen dat hij, niet zoals anderen die haar wel eens reden, haar tijd en ruimte gaf en niet uit frustratie steeds ging trekken/schoppen. Dit merkte ik bij vele andere ruiters wel, zelfs ruiters op hoog niveau die haar niet respecteerden en haar er doorheen probeerden te rijden.
Ze blijft wel een karakterpaard, maar zodra het nu wat minder gaat dan zet hij een stap terug en pakt hij eerst weer de basis op. Dat heeft geresulteerd dat Garola door heeft dat het wederzijdse respect er is en dit heeft tot resultaat gehad dat ze momenteel echt fenomenaal loopt..