Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
char_kmbly schreef:Hoefsmit is gister geweest, ze staat nu weer op ijzers.
En morgen ga ik een osteopaat bellen.
Cera_D schreef:LadyAnna schreef:Misschien kunnen bokkers je, uit jouw buurt ,verwijzen naar een osteopaat.
Ik zat bij Chantal Kurvers toen ik nog in Bergen stond, zij komt ook in Haarlem.
Is ook dierenarts en heeft bij ICREO haar diploma gehaald, dus zeker een aanrader.
Rizette schreef:char_kmbly schreef:Via een ander stal genoot heb ik een nummer gekregen.
Jill Jk Balance
Iemand ervaring??
Als ik het goed lees is dat een Shiatsu praktijk?
Chantal Kurvers die hier ook genoemd is lijkt me dan wel even wat meer geschoold en gespitst op de paarden.
hannaengolda schreef:Het probleem is gewoon dat maakt niet uit wie TS erbij haalt, er altijd wel iemand is die het niet goed vindt of het anders zou doen. Ik denk dat TS al heel goed bezig is om er überhaupt iemand bij te halen. En die Jill jk balance zal vast iets goed kunnen betekenen voor het paard, al is het maar de spieren lekker los maken of een acupressuur massage, kan nooit kwaad!
hannaengolda schreef:Het probleem is gewoon dat maakt niet uit wie TS erbij haalt, er altijd wel iemand is die het niet goed vindt of het anders zou doen. Ik denk dat TS al heel goed bezig is om er überhaupt iemand bij te halen. En die Jill jk balance zal vast iets goed kunnen betekenen voor het paard, al is het maar de spieren lekker los maken of een acupressuur massage, kan nooit kwaad!