Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horzel schreef:Haar dierenarts heeft hem gezien en heeft een lange studie gedaan dus hij/zij zal wel weten wat het best is voor haar paard. Als de dierenarts zegt dat ze rustig mag rijden dan begrijp ik niet waarom mensen zo fel roepen dat ze er perse niet meer op mag. Of hebben jullie dit paard ook onderzocht?
Ts heel knap dat je je niet van de wijs laat brengen door de reacties hier en je eigen plan trekt. Ik vind dat je echt heel volwassen en verstandig reageert voor iemand van 15 jaar. Kunnen veel volwassenen nog wat van opsteken.
Veel succes verder met Oreo!
Kimmie25501 schreef:Danique, oke, misschien heb je wel een beetje gelijk. Ik zal er over nadenken. Maar toch bedankt voor je ideeën wat ik nog wel met hem kan doen, die ga ik ook nog doen. Maar wow, dan ben je wel vroeg gaan studeren zeg. Dat lijkt me echt niet leuk. Maar dat gaat heel ergens anders over, dus negeer dat maar
jetwii schreef:Ik ontstip dit topic ook ik hief echt niet te lezen dat ts er elke keer op stapt.. Daar had ze mee moeten wachten. En zeggen dat het paard nog niet zover is om zo dood neer te vallen is smoes zoveel. Dat het paard zo snel buiten adem is zegt dat het paard al wel zover is.
Kimmie25501 schreef:ilonamandjes, dat klopt. Over een paar maanden gaan ze van de wei naar de paddock. Dan staat hij alleen nog maar buiten op het zand. Dat is voor hem echt niet leuk. Ook heeft hij dus een lekkende hartklep, en dat zal alleen nog maar slechter worden. Op een gegeven moment kom je dus op een punt dat hij elk moment dood neer kan vallen. Dat wil ik hem gewoon besparen. Ook staat hij als hij op zand staat niet meer samen met andere paarden, geen sociale interactie meer. Dan wil ik gewoon niet meer voor hem. Daarom heb ik met heel veel pijn in mijn hart deze beslissing gemaakt. Misschien kijk ik nog voor een rusthuis, maar die zijn heel duur en/of hebben hele lange wachtlijsten. En daar heb ik dus niet heel veel aan.
Danique schreef:He wat naar... Sterkte
Ik woon in de buurt van Rotterdam, Breda is voor mij wel te doen...Tussen a.s. donderdag en 27 september heb ik sowieso een auto beschikbaar en anders kan ik er wel eentje lenen via via. Als je ouders inzitten over de kosten van de fotoshoot, zeg maar dat je die shoot van mij krijgt
Je hebt het al zo rot.