Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en das het leuke van specifiek dit draadje, dan wordt je weer effe op goede spoor gezet.
Lijkt weer mijn oude meneer van 1,5 jaar terug te worden, maar dan verbeterd! Ik merk de afgelopen weken echt een verandering bij hem (en bij mezelf). Hij begint weer los in zijn lijf te worden en wil graag werken. Vandaag zelfs (eindelijk) weer eens mooi en ontspannen kunnen verzamelen in de galop op zit. Heb nog ff gecheckt door teugels helemaal los te laten en ging prima. Het ritje is al uren terug, maar heb nog steeds blij-gevoel!
daar loopt ze heel fijn op, maar het is toch niet echt iets waarmee je echt gericht dingen kunt vragen. Gekruiste systemen snapt ze gewoon echt niet, en op de sidepull deed ze het prima bij het uittesten. Bedankt voor de tip Annetje, ik ga zeker eens kijken!
Geweldig! Dat voelt zeker goed, of niet dan?
Je paardje heeft echt een lief hoofd trouwens, dat springt er echt uit. 
maaikiemike schreef:Vandaag gigantisch, ongelofelijk heerlijk gereden. Zo licht, zo voorwaarts en zo soepel!Lijkt weer mijn oude meneer van 1,5 jaar terug te worden, maar dan verbeterd! Ik merk de afgelopen weken echt een verandering bij hem (en bij mezelf). Hij begint weer los in zijn lijf te worden en wil graag werken. Vandaag zelfs (eindelijk) weer eens mooi en ontspannen kunnen verzamelen in de galop op zit. Heb nog ff gecheckt door teugels helemaal los te laten en ging prima. Het ritje is al uren terug, maar heb nog steeds blij-gevoel!
, herkenbaar.
klinkt allemaal erg heftig..
Wat gaaf!

Weet hoe je je voelt, had ik gister ook. Peetstap, het zonnetje doet ook veel goeds voor ons en dat werkt natuurlijk ook door. Vandaag lekker aan het etteren geweest in het weiland. Paardjes waren vrolijk en samen veel aan het draven en spelen. Mijn meneer verkleurt altijd met de jaargetijden, hij is nu heel donker koffievos, vind ik het mooiste kleurtje van hem. Morgen lekker rijden en hopen op zon! 
Mijn pony volgt mijn hand wel, maar ik zit eigenlijk bijna nooit aan haar neus.