maar ik zou graag horen wat ik dan wel moet doen? (met het rijden)
En dan het liefst een beetje concreet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kadankovitch schreef:Bedankt voor U uitleg; echter mijn ziel wordt belastmet de prangende vraag; WAT BEN IK DAN ?????
Of bestaan er nog andere in dit hipisch univerum???
WAT ZIJN PENNY'S ??? in godsnaam![]()
Bij voorbaat dank als U ervoor kunt zorgen dat ik een identiteit krijg.
Met vriendelijke groet, Kadankovitch![]()
Kadankovitch schreef:@Ankem:
U hebt geheel gelijk met hetgeen U stelt: Maar daarmee is het dan ook gezegd! Met andere woorden; iemand komt met een probleem en dan kan iemand zeggen: Kijk eens of het zadel wel past? Dan houdt het op. Immers niemand hier kan naar dat betreffende zadel kijken. En als het nou eens niet aan het zadel, het bit, de tanden, het voer, het hoefbeslag en noem de hele waslijst maar op, ligt, maar simpelweg aan een foute manier van rijden of onbekendheid met een bepaalde aanpak van een rijkunstig probleem. Is dat zo erg? Het antwoord lijkt vaak "JA" te zijn. Anders kan ik nauwelijks verklaren waarom veel mensen naar oplossingen zoeken buiten hun eigen verantwoordelijkheid in het rijden. Ik zeg NIET dat in UW GEVAL DE OPLOSSING NIET DE JUISTE IS, maar U stelt de vraag waarom daar niet vaker naar gekeken word en mijns inziens ligt daar maar een heel klein gedeelte van de oplossingen. Natuurlijk kan het geen kwaad deze optie te vermelden, daar hebt U volledig gelijk in.