Kadankovitch schreef:NIEUW PAARD AAN DE TEUGEL : Voorwoord
Hallo Melanie87,
Hier volgt een erg laat antwoord; beter gezegt niet zozeer een antwoord in de zin van een absolute oplossing: Nee, veel eerder mijn gedachten over jou vraag. Niemand heeft de waarheid in pacht, dus ook ik niet. Neem ervan wat je gebruiken kan, waar je het niet mee eens bent, spreek je tegen of laat je links liggen. Dat geldt natuurlijkook voor de andere lezers. Wat ik over dit onderwerp denkt, kan stof doen opwaaien, maar eigelijk vind ik de gedachte niet vreemd. Maar daarover later.
Eergisteren had ik ook al een groot gedeelte van mijn antwoord geschreven, maar ik (kluns) heb dat per ongeluk, gewist. Ik ga het nu anders doen. Ik schrijf het in kleinere stukjes (dat is voor mij nu ook gemakkelijk, want ik ben nu ziek), opnieuw, onder de titel "NIEUW PAARD? AAN DE TEUGEL", met nummer of subtitel. Daardoor gaat niet zo veel verloren, als ik weer een stommiteit uithaal en misschien is het ook makkelijker te lezen.
Het volgende stuk heet "Inleiding" waarin ik iets meer over mezelf schrijf en waarom ik op pag.156 "de knuppel in het hoenderhok" gooide.
Groet Kadankovitch
O, interessant, dit ga ik even volgen!