Melanie87 schreef:Ik heb net een nieuw paard (2 weken). Wanneer zijn jullie begonnen met aan de teugel rijden bij een nieuw paard?
Ik heb mijn paard nu 3 maanden en ben na ongeveer 3 weken begonnen met aan de teugel rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardje_13 schreef:Ik heb wel veel aan jullie tips af en toe loopt de pony die ik rijd een klein stukje aan de teugel ik ga het niet afdwingen meestal gaat het na de galop het beste....
Melanie87 schreef:ik ben ook op een ander onderwerp berichten aan het plaatsen ivm hoofd ophoog gooien als ik haar probeer aan de teugel te rijden. Ik laat eerst een tandarts langs komen.
Kadankovitch schreef:Ben even weg, Maar ik kom terug, vanavond: Dit is een interessant vraagstuk!! VANAF WANNEER rij je een paard aan de teugel. Ik gooi nu snel een knuppel in het hoenderhok: OP HETZELFDE MOMENT DAT JE BEGINT AAN BIJVOORBEELD PASSAGE EN PIAFFE TE WERKEN ! !
IK hoor de golf aan kritiek al aandonderen
Groetjes Kadankovicht
Yamcha schreef:Kadankovitch schreef:Ben even weg, Maar ik kom terug, vanavond: Dit is een interessant vraagstuk!! VANAF WANNEER rij je een paard aan de teugel. Ik gooi nu snel een knuppel in het hoenderhok: OP HETZELFDE MOMENT DAT JE BEGINT AAN BIJVOORBEELD PASSAGE EN PIAFFE TE WERKEN ! !
IK hoor de golf aan kritiek al aandonderen
Groetjes Kadankovicht
Komt ie..... nou, dan doe je mooi iets verkeerd, paard moet vanaf het eerste moment leren om het ruitergewicht correct te dragen, en daar hoort aan de teugel rijden bij
Paardje_13 schreef:vandaag weer gereden het ging best goed af en toe ging ze een stukje naar beneden maar ik merkte dat dat beter ging als ik doorzit?
Melanie87 schreef:Ik heb net een nieuw paard (2 weken). Wanneer zijn jullie begonnen met aan de teugel rijden bij een nieuw paard?