Melanie_HCS schreef:uhmmm nou ja dit topic is al een tijdje bezig maar ik wil er toch even op reageren.
ik ben het er al niet mee eens dat dit aan de teugel rijden word genoemd, ik bedoel nageeflijk rijden moet je met de bene doen en heeft niks met je teugels te maken, ten tweede moet je dit met je les oplossen elk paard is anders en heeft het dus geen zin en een topic over te maken. ik begrijp het als je hulp zoekt maar er worden dan zoveel verschillende dingen gezegt omdat het bij elk paard anders gaat.
aan dit soort reacties heb ik niks. dit topic is gestart omdat er anders talloze topics over het nageeflijk rijden worden gepost. deze reactie is eerder geweest, daar is uitgebreid op gereageerd dus alstublieft bokkers, dit weten we nu wel en als je het er niet mee eens bent, plaatst dan niks maar lees eerst even de eerste paar pagina's daar hebben we deze discussie al gevoerd.
Les nemen is inderdaad de oplossing, maar even tips tussendoor kunnen geen kwaad, op bokt weten ze soms meer dan 1 instructeur en daarmee kan je de tip die je hier gekregen heb bespreken en eventueel gebruiken.