Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Maaitjuh, hoezo gaat Vla nou misschien niet weg? En mag jij hem dan blijven rijden? Dat zou wel leuk zijn.
Vandaag zijn onze driejarigen officieel vierjarigen geworden. Ik weet niet of Vienna dat doorheeft en denkt dat ze nu wel stoer is, of dat ze vandaag haar slechte voornemens voor het nieuwe jaar liet zien, maar ze was vandaag zo gek als een deur. Gigantisch druk en loperig, zeuren om een kabouter die volgens haar bij het bankje naast de bak zat en zelfs de eerste serieuze bokken sinds ze onder het zadel is. Omdat ze erg druk was ben ik vrij snel gaan galopperen, daar wordt ze normaal wel rustiger en losser van. Er kwam iemand de bak binnen met een pony terwijl ik op de volte galoppeerde, en ze vouwde haar hoofd ongeveer naar buiten, omhoog om er eens uitgebreid naar te kijken, dus ik gaf een tikje achter mijn binnenkuit, zo van even opletten. Daar was ze het dus niet mee eens en er kwam dus een rotbok uit. Ik dacht echt dat ik ging vallen, hing al half opzij, maar kon me nog net aan haar speknek beethouden. Erg fijn, anders was ik denk ik tegen de muur gevlogen. Daarna heb ik haar nog maar even flink aan het werk gezet, ik heb denk ik wel drie kwartier met haar gewerkt. Vind ik eigenlijk veel te veel, maar ik kon haar moeilijk zo druk op stal zetten