Deze tip van Friemel was nog gratis, de volgende wordt betaalservice

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:Heel eerlijk gezegd vind ik het er steeds meer op lijken dat Aqua8horse, Friemel en HappyH (orse? aqua heeft het steeds over haar gelukkige paarden) een en dezelfde persoon zijn.
Kan iemand misschien eens een ip check doen?
Lijkt me erg interessant.
Citaat:Ontopic: Als jij zo'n revolutionaire methode had Aqua dat je er alle paarden blij en gelukkig mee kon maken, en je zou die niet op een begrijpelijke manier dmv duidelijke tekst, plaatjes video's en clinics met anderen delen, dan zou je niet half het paardenmens zijn wat je pretendeert te zijn.
runningkawa schreef:nee, leg eens uit?
over een uurtje lees ik wel wat jij ineens uit mijn berichten toverd, maar vast heel wat andere dingen dan de rest van bokt
Piepelotje schreef:Friemel ga jij nu ook al vragen negeren??
shadow0 schreef:Maar dan niet meer zeggen dat er geen onbeantwoorde vragen meer zijn, he Friemel?
Citaat:De manier waarop kawa omgaat met dit aqua verhaal staat ook iets voor te zeggen. Ze blijft proberen op haar manier om te begrijpen wat precies het moraal van het verhaal is. En is ook bereidt (goh wat een lastig woord ) hetgene wat ze begrijpt en wat haar aanstaat toe te voegen in haar manier van omgaan.
Jammer is wel dat het een beetje negatieve ondertoon krijgt. Het geduld dat je probeert op te brengen siert je meer ..
KiWiKo schreef:heb je geen fotos Friemel.... Het liefst van Before and After
runningkawa schreef:Geef dan eens een voorbeeld friemel, waaruit jij dat opmaakt
Denk dat staat er na een uurtje wel, maar nee
runningkawa schreef:Geef dan eens een voorbeeld friemel, waaruit jij dat opmaakt
Denk dat staat er na een uurtje wel, maar nee
nogmaals
jij begint erover, dus ook B zeggen
runningkawa schreef:leren ontwijken van vragen en ook ontwijkende antwoorden geven, dat word zeker ook in Creil geleerd?
is dat les cursus 1?![]()
friemel schreef:KiWiKo schreef:heb je geen fotos Friemel.... Het liefst van Before and After
Nog niet. Hopelijk komt dat er nog een keer van. En wat dan nog? Denk je dat ik die hier neer zou zetten? Leg mij eens uit wat
ik daar aan heb?
Ik ben al helemaal klaar op dit topic, was dat niet duidelijk?
Wat jullie verder met mijn posts doen, dat mag je helemaal zelf weten. Wij van Friemel raden jullie aan om Friemel in de Foei te zetten.