waarom gefixeerd op "aan de teugel"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:33

Citaat:
heb er echter zelden eentje lekker fijn over de rug zien lopen terwijl ze bezig waren met een "kunstje

Dan kijk je naar de verkeerde Tong uitsteken

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:33

Denk je?? Ik niet hoor, ik ben er eigenlijk wel over uit......

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:34

WildWings schreef:
Dan kijk je naar de verkeerde Tong uitsteken

Geef me maar een foto als voorbeeld..........

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:35

klomp schreef:
ik denk dat we aan deze discussie al onze handen vol aan hebben Haha!

En met welke discussie zijn we nu bezig, ik ben het spoor inmiddels behoorlijk bijster... Nerd

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:37

eehhm het oorspronkelijke topic was; waarom gefixeerd op aan de teugel.
daar zijn we inmiddels een beetje vanaf gedwaald, geloof ik maar we houden de moed erin, hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:39

Miss_Petit schreef:
Dat lijken mij de fijne ruiters Lachen

Neuh, ook met teugels hebben ze geen stuur, het is maar wat je fijn noemt Tong uitsteken.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:43

Lovely schreef:
Neuh, ook met teugels hebben ze geen stuur, het is maar wat je fijn noemt Tong uitsteken.

ach de mondjes van de paarden blijven in ieder geval ongedeerd.. Bloos

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:43

hi, wat is de discussie nou eigenlijk?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:48

ja die KF hempfling is een handige kerel, ik heb zijn video gezien en zijn boeken gelezen en ik vind het maar wat knap allemaal, mijn hoop is nog steeds dat hij een keer op de OS verschijnt, zodat hij tijdens een proef onafhankelijk beoordeeld kan worden.

misschien als ik ooit de lotto win dat ik me ook kan terugtrekken op de spaanse vlaktes en wegfilosoferen bij het maandenlang bekijken van paarden. kijk maar alvast uit naar mijn 1e boek dames. Haha!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:50

SuperPepeijn schreef:
ja die KF hempfling is een handige kerel, ik heb zijn video gezien en zijn boeken gelezen en ik vind het maar wat knap allemaal, mijn hoop is nog steeds dat hij een keer op de OS verschijnt, zodat hij tijdens een proef onafhankelijk beoordeeld kan worden.

misschien als ik ooit de lotto win dat ik me ook kan terugtrekken op de spaanse vlaktes en wegfilosoferen bij het maandenlang bekijken van paarden. kijk maar alvast uit naar mijn 1e boek dames. Haha!

Ben benieuwd, zou graag alvast een handtekening willen.
Maar waag het niet om jezelf een 'paarden-shamaan' te gaan noemen!! >;)

Haha!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:51

SuperPepeijn schreef:

hmm...tot nu toe nog geen lotto winnaars in gouda...het loopt hier niet zo hard geloof ik...gaat dan nog wel effe duren. ach je bent nog redelijk jong dus je hebt de tijd. en achter de geraniums zitten is aan jou denk ik ook niet besteed

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:51

Sall schreef:
hi, wat is de discussie nou eigenlijk?

Wel of niet met teugels rijden en als je er wel mee rijdt, hoe rijd je er dan mee? Als je er niet mee rijdt, waarom niet en wat is de toegevoegde waarde dan?

En een hele hoop gezwam eromheen Knipoog.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:52

Sall schreef:
Maar waag het niet om jezelf een 'paarden-shamaan' te gaan noemen!! >;)
ach ik heb al van die lange chaps dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:53

klomp schreef:
ach de mondjes van de paarden blijven in ieder geval ongedeerd.. Bloos

Whahahaha, dat zeg je ook niet mee als je ziet hoe dat gaat hoor Nagelbijten / Gniffelen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:54

Ik heb net een poging gewaagd om terug te lezen, heel leuk om paarden onder je kont te hebben die aan het imponeren zijn, maar dat heeft mijn inziens weinig te maken, met paarden die ontspannen, zich voor je inspannen.

Om terug te komen op de eerste 'stelling' geef nu een aantal kinderen les, het duurt echt (mischien in hun ogen veeeeelste lang) een tijd voordat ze bij mij uberhaupt teugels in handen krijgen.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:54

SuperPepeijn schreef:

Kijk!! Nu vind ik dat SP een heel goed punt heeft!!
Waarom, als dit dé methode zou zijn, en het gebeurt allemaal zo vriendelijk en blah blah blah. Waarom zie ik dan al die zogenaamde lui niet terug, of als ruiter/amazone of als trainer, op wereldniveau????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:56

Levy schreef:
Waarom, als dit dé methode zou zijn, en het gebeurt allemaal zo vriendelijk en blah blah blah. Waarom zie ik dan al die zogenaamde lui niet terug, of als ruiter/amazone of als trainer, op wereldniveau????

Omdat ze liever wegdromen bij hun paarden op de pampa's (groot of klein).
Geloof mij maar, sport en dit soort greenpeace jaren 60 gedachten passen bar slecht bij elkaar. Dat softe sector gedoe is het tegendeel van resultaat- of doelgericht systematisch bezig zijn met een paard.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:57

SuperPepeijn schreef:
ach ik heb al van die lange chaps dus...

hmmmm... komt al in de richting... zolang je geen dingen gaat roepen van: ik heb gelijk en verder niemand
Of allemaal groupies, volgenlingen om je heen verzameld
en je spijkerbroek eronder aanhoudt..

dan heb je mijn zegen.

Haha!

op zich.. best leuk een beetje paarden bestuderen... waar wilde je dat ookal weer gaan doen?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:57

echt, die sp is zo gek nog niet. niet alles geloven wat je hoort Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:59

Citaat:

Omdat niet iedereen daar geïnterreseerd in is misschien? Het is heus niet iedereens doel om de top zo te bereiken, en Hempfling heeft op zijn manier al de top bereikt... Niet iedereen wil persé naar de OS ofzo!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:59

Lovely schreef:
Omdat ze liever wegdromen bij hun paarden op de pampa's (groot of klein).
Geloof mij maar, sport en dit soort greenpeace jaren 60 gedachten passen bar slecht bij elkaar. Dat softe sector gedoe is het tegendeel van resultaat- of doelgericht systematisch bezig zijn met een paard.

Kom je toch weer in de zweethutten van Sall terecht Haha!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:00

WildWings schreef:
Omdat niet iedereen daar geïnterreseerd in is misschien? Het is heus niet iedereens doel om de top zo te bereiken, en Hempfling heeft op zijn manier al de top bereikt... Niet iedereen wil persé naar de OS ofzo!

Kom op zeg!! Dit is naief gedacht!
KH heeft op zijn manier de top bereikt omdat hij een goed marketing punt had op het juiste tijdstip!! That's all!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:00

WildWings schreef:
Niet iedereen wil persé naar de OS ofzo!
je begrijpt het punt niet.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:01

Levy schreef:
Kom je toch weer in de zweethutten van Sall terecht Haha!

*grinnik* zit je wel heeeeeel ontspannen en open op je paard...

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:02

WildWings schreef:

Maar wel zijn gelijk halen op bokt Haha!