Citaat:heb er echter zelden eentje lekker fijn over de rug zien lopen terwijl ze bezig waren met een "kunstje
Dan kijk je naar de verkeerde
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuperPepeijn schreef:ja die KF hempfling is een handige kerel, ik heb zijn video gezien en zijn boeken gelezen en ik vind het maar wat knap allemaal, mijn hoop is nog steeds dat hij een keer op de OS verschijnt, zodat hij tijdens een proef onafhankelijk beoordeeld kan worden.
misschien als ik ooit de lotto win dat ik me ook kan terugtrekken op de spaanse vlaktes en wegfilosoferen bij het maandenlang bekijken van paarden. kijk maar alvast uit naar mijn 1e boek dames.
SuperPepeijn schreef:ja die KF hempfling is een handige kerel, ik heb zijn video gezien en zijn boeken gelezen en ik vind het maar wat knap allemaal, mijn hoop is nog steeds dat hij een keer op de OS verschijnt, zodat hij tijdens een proef onafhankelijk beoordeeld kan worden.
misschien als ik ooit de lotto win dat ik me ook kan terugtrekken op de spaanse vlaktes en wegfilosoferen bij het maandenlang bekijken van paarden. kijk maar alvast uit naar mijn 1e boek dames.
Levy schreef:Kijk!! Nu vind ik dat SP een heel goed punt heeft!!
Waarom, als dit dé methode zou zijn, en het gebeurt allemaal zo vriendelijk en blah blah blah. Waarom zie ik dan al die zogenaamde lui niet terug, of als ruiter/amazone of als trainer, op wereldniveau????
SuperPepeijn schreef:ach ik heb al van die lange chaps dus...
Citaat:Kijk!! Nu vind ik dat SP een heel goed punt heeft!!
Waarom, als dit dé methode zou zijn, en het gebeurt allemaal zo vriendelijk en blah blah blah. Waarom zie ik dan al die zogenaamde lui niet terug, of als ruiter/amazone of als trainer, op wereldniveau????
Lovely schreef:Omdat ze liever wegdromen bij hun paarden op de pampa's (groot of klein).
Geloof mij maar, sport en dit soort greenpeace jaren 60 gedachten passen bar slecht bij elkaar. Dat softe sector gedoe is het tegendeel van resultaat- of doelgericht systematisch bezig zijn met een paard.
WildWings schreef:Omdat niet iedereen daar geïnterreseerd in is misschien? Het is heus niet iedereens doel om de top zo te bereiken, en Hempfling heeft op zijn manier al de top bereikt... Niet iedereen wil persé naar de OS ofzo!