Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, ...ik vermoed dat je paard in het verleden flink heeft moeten galopperen op uitgestrekte zandpaden of ovale galoppeerbaan, met het idee hem eens lekker uit te laten leven. Nu je dit weet, weet je ook dat je hem ook daar in moet herprogrammeren!
. Wil je iig toch nog fijne veilige dagen toewensen
Bionda86 schreef:Ik was midden in het bos dus het was nooit de bedoeling in de buurt te komen van een auto weg..... Plus dat ik voor af heb gevraagd of er geen weg in de buurt was...... overigens had ik deze keus nooit gemaakt dat ik dit had zien aankomen. Maar in het tempo waar in ik ging heb ik in korte tijd denk ik wel paar kilometer afgelegd en toen was er wel een weg.....
Hoe denk je dat ik met voel als ik op een auto weg af ga, en hoe denk je dat je je voelt als je dan de keus maakt het paard maar in ze eentje over te laten steken.......
Overigens is het paard verkeersmak dus dit had ik even niet zien aankomen
Bionda86 schreef:IN LATEN SLAPEN vind ik een belachelijke optie (al bedoel je het misschien heel goed) ..... als jij dronke achter het stuur stapt en roekeloos rijd krijg je ook de doodstraf niet!
Daarbij zegt iedereen dat ik rekening moet houden met een terug val nou misschien was dit er wel 1tje. En daarbij heb ik de fout gemaakt te besluiten te gaan draven..... in stap was die wat dribbelig maar heeft geen stap verkeerd gezet.

Babootje schreef:Ik heb het hele topic meegelezen (met een pluim voor je geduld en opnieuw beginnen) maar eerlijk gezegd had ik dit wel verwacht dat er "iets" met het paard zou zijn en niet een "eenvoudig opknappertje".
Ik kan natuurlijk wel een veer in je **** steken en zeggen dat je "ontzettend dapper is wat je allemaal doet" maar dit paard had nooit meer in de handel terecht moeten komen. Schandalig gewoon! Door jouw handigheid is het "goed" afgelopen, maar je had zwaar kunnen verongelukken. Ook hadden andere weggebruikers het paard op hun motorkap kunnen krijgen. Professionele ruiters hebben dit er niet uit kunnen krijgen en hebben blijkbaar ook vanalles geprobeerd. Dit paard is alleen geschikt als grasmaaier.
Het dapperste wat jij in mijn ogen kan doen is het paard in laten slapen. Als je dat niet wilt zul je hem moeten houden, maar stap er nooit meer op!