Nog leuke updates? Mooie momenten beleefd?
Ga vanavond weer de ultieme ontspanning opzoeken, ga proberen helemaal 'zen' te zijn en nergens haast bij te hebben. Ook niet als de merrie weer eens niet uit de wei wil komen en zich verschuilt achter de moeder overste van de kudde

Vroeger had ik altijd haast, snel uitmesten, voer klaarzetten, poetsen en dan even een 'rondje om de hei' in draf en galop. Zo dat had ik ook weer gehad, had weer gereden 'en mijn plicht' gedaan. Zeker met mijn eigen paard had ik daar een handje van, werkte 40 uur en had een drukke agenda met veel sociale afspraken. Ik genoot er gewoon niet van, vond het meer een plicht dan ontspanning (is mede daardoor ook verkocht). Zat continu op mijn horloge te kijken onder het mesten en rijden, even een lekkere lange buitenrit deed ik alleen als ik samen met iemand reed.
Hier op de Veluwe hebben mensen veel minder haast dan in de Randstad en begin zelf ook in dat rustige ritme te komen. Horloge ligt thuis te verpieteren en een bosrit kan me niet lang genoeg duren.
Moet alleen nog leren om ook mijn haast in het resultaat willen zien los te laten...Zo ontspannen en geconcentreerd als het paard van Mywish loopt, is voor mij nog een hele lange weg te gaan. En dat frustreert nog weleens