Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Paardrijden is plezier voor ruiter en paard!!!!
Katja schreef:Een paard moet zelf leren om balans te houden hoe stiller de ruiter inwerkt hoe minder moeite het paard hoeft te doen.
shadow0 schreef:Ik denk dat we in dit soort gevallen best wat kunnen leren van andere takken van sport, ook Western-ruiters zouden best wat nuttigs kunnen vertellen.
maar blijf nog steeds leren ook uit de andere takken van paardensport waarvan ik sommige dingen ook toepas. kudah schreef:Elkaar begrijpen en respecteren is een kunst, wat voor Betteke en Dobbel vilgens mij te hoog gegrepen is.
Hoe ze andere topic leden met hun sarcasme beantwoorden, zo denk ik dat ze hun paarden ook behandelen.
Aqua8horse schreef:Impuls is in mijn beleving het krachtiger neerzetten van het achterbeen dan bij het voorwaarts gaan.

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag over hoe Aqua het stapsgewijs aanpakt dat het paard meer gaat dragen en meer onder treed!annegti schreef:Krachtiger neerzetten???? Dan gaat ie stampen, je wilt juist een lichtvoetig bewegend paard.
pol013 schreef::? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag over hoe Aqua het stapsgewijs aanpakt dat het paard meer gaat dragen en meer onder treed!
En ga nu niet zeuren over vrede op aarde, ik heb al gezegd dat scepticie geen vijanden zijn. Ik wordt er alleen stapel gek van dat ik categorisch genegeerd wordt terwijl ik een hele serieuze inhoudelijke vraag heb gesteld die op geen enkele manier aanvallend kan worden gezien.
)pol013 schreef::? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag over hoe Aqua het stapsgewijs aanpakt dat het paard meer gaat dragen en meer onder treed!
En ga nu niet zeuren over vrede op aarde, ik heb al gezegd dat scepticie geen vijanden zijn. Ik wordt er alleen stapel gek van dat ik categorisch genegeerd wordt terwijl ik een hele serieuze inhoudelijke vraag heb gesteld die op geen enkele manier aanvallend kan worden gezien.
Aqua8horse schreef:Eenvoudig gezegd:met mijn zit en mijn been en een goed passend zadel
Aqua8horse schreef:Maar als jij dat denkt vind ik dat prima, waarom kan je het niet prima vinden dat ik denk dat het wel revolutionair is?