Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
marcolemar schreef:ik vind sven nu ook veel beter rijden, hij was ook bij de ijzeren man met future heb ik nog stukje video van
marcolemar schreef:en noukie de topicmaker heeft ook nog steeds geen antwoord op de vraag wat voor een effect het extreem diep rijden heeft??
Citaat:is weer een persoonlijke aanval op AvG
friemel schreef:Citaat:is weer een persoonlijke aanval op AvG
Welnee, het is een algemene uitdieping van het begrip LRD op musculair nivo. De banderillas schakelen dezelfde spieren uit als het LRD rijden. Vergeet even de omgeving en de cultuur en bekijk puur het spierenwerk en doel van de exercitie daarop.
Ik heb er geen baat bij om Anky persoonlijk aan te vallen. Lijkt me een gezellig en lief mens bij de koffie. Zij is in beeld omdat
jullie
haar noemen als het grote voorbeeld van het halleluja rijden (dat over 100 jaar in de geschiedenis boeken komt als de jammerlijke terugval naar de Dark Ages).
marcolemar schreef:nee nee, ik zeg dat het een angst methode is, hoe avg het rijd dan...
marcolemar schreef:neej geen aanval!!!!
wat zij met de paarden doet moet zij weten zolang ze maa presteerd heb ik er geen problemen mee hoor.
Citaat:Het voorbeeld wat bij LDR uitleg vaak gebruikt wordt, is "de boog en de snaar" constructie. Die uitleg is simpel en valt bij de meesten goed. Al in 1946 werd door Slijper (een zoöloog) aangetoond hoe het mechanisme van de paardenrug werkte. Hij gaf aan dat de bovenlijn en onderlijn van een paard bij de funktie van de paardenrug betrokken moesten worden. Hij stelde dat voor als een boog en een pees constructie zoals bij een pijl en boog. Als je dat verhaal begrijpt, dan ben je tussen de oren al een heel eind op weg.
Apple schreef:Ik ga weer even iets splitsen in dit onderwerp. Het is jammer dat in een goedlopende discussie mensen toch weer met persoonlijke aanvallen komen en met oneigenlijke argumenten.
Mireille1970 schreef:marcolemar schreef:nee nee, ik zeg dat het een angst methode is, hoe avg het rijd dan...
Nou dat is toch een aanval!
Alsof Bonnie, Krack, Prisco, Cocktail, Idool, Painted Black, Salinero bang zijn voor haar..... doe niet zo raar...