Femkev2001 schreef:aeolusnr1 schreef:Er zijn heel veel goede trainers, ik noem mezelf nergens de beste.
Maar uit heel je verhaal is toch nergens een lijn te trekken, je weet niet wat je wil, je hebt een vrij grote angst, je weet zelf niet hoe een paard getraind moet worden, je zoekt overal uitvluchten en onzekerheden, je wil het paard tegen wil en dank hengst laten, jij maakt dit paard tot een probleem paard, ook al bedoel je het goed, je kennis en kunde is er niet.
ik vind dat je nu erg hard bent. Tuurlijk kan ze het beter doen (het kan altijd beter, niemand is perfect), maar om nou te zeggen dat ze geen kennis en kunde heeft... daarbij maak ik uit heel dit forum op dat ze hartstikke hard haar best doet, en dat is belangrijker dan kennis en kunde hebben want daarvoor kun je altijd iemand om hulp vragen.
Doet hij altijd. Leg al telkens de vinger op de zwake plek, kan hij niet goed tegen denk ik.
Reageerd dan niet meer, leest dan wel mee blijkbaar, en reageerd dan als hij denkt mij te kunnen pakken op iets.
En doe inderdaad mijn best, om zo een zo goed mogelijk beslissing te nemen. Met de middelen en kennis die ik heb. En dat geldt voor iedereen.