Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dior_bokt schreef:Mindfields schreef:En de dag erna zei je dat je ha gereden en dat de tips zo goed hadden geholpen. Wat is het nou precies? *gaat steeds meer aan schizofrenie denken*
Mensen met ziektes zomaar gaan uitschelden vind ik echt niet kunnen hoor
Ze denkt er alleen maar aan, niet dat het zo is.Mindfields schreef:Die smiley die je net plaatst, zo zat ik al die tijd achter de pc om je te proberen te helpen, maar ik bleef al die tijd netjes. Nu begin je weer te emmeren en nu ben ik er wel een beetje klaar mee.
,en voor paarden mishandelaar vind je het gek dat ik dan boos word dior_bokt schreef:Mindfields schreef:Die smiley die je net plaatst, zo zat ik al die tijd achter de pc om je te proberen te helpen, maar ik bleef al die tijd netjes. Nu begin je weer te emmeren en nu ben ik er wel een beetje klaar mee.
Jij zit mij uit te schelden voor ziektes die ik niet heb,en voor paarden mishandelaar vind je het gek dat ik dan boos word
Mindfields schreef:Ach hou toch op ik zit je helemaal niet uit te schelden. Ik probeer een verklaring te vinden voor je gedrag.
dan weet je ook waarom mensen het schelden vind en er nog al erg boos om kunnen gaan worden

Don_Zhivago schreef:Ts stel je niet aan.
Ik begin ook steeds minder van dit hele verhaal te geloven.
Je heb indd gezegd dat haar tips zo goed geholpen hadden en dat het die dag goed ging, volgende dag ging weer slecht en nu heb je nooit zo'n pb gehad.
Schiet mij maar lek.
dior_bokt schreef:Don_Zhivago schreef:Ts stel je niet aan.
Ik begin ook steeds minder van dit hele verhaal te geloven.
Je heb indd gezegd dat haar tips zo goed geholpen hadden en dat het die dag goed ging, volgende dag ging weer slecht en nu heb je nooit zo'n pb gehad.
Schiet mij maar lek.
In het begin helpte het wel even daarna niet meer en dat heb ik ook gezegt in mijn topic

Don_Zhivago schreef:Joh kom nou.
Over 1 nacht glad ijs kan je niet schaatsen.
Na 1 keer proberen komt het heus niet gelijk goed.
Volgens mij is dit hele verhaal 1 grote fabel. Je spreekt jezelf constant tegen, krijg super veel tips en doet er vervolgens niks mee.
Wat wil je nou precies met dit topic?!?