Cinnepin schreef:@ Roos omdat ik al eerder aangaf ik me niet meer ga verantwoorden tegen over bokkers die mij niet geloven
Als ik zeg dat mn paard t bit niet fijn vind moeten ze dat maar geloven en als ze dat niet doen, naja dna benk maar een leugenaar
@ de rest, ik ga geen foto's meer beoordelen, iedereen kan neerzetten wat ze willen, Aangezien jullie ook niet verplicht zijn om op mijn foot's te reageren en dat uit vrije wil deden?
Dat geeft niet t recht dat ik die van jullie ook maar moet beoordelen en dat heeft verder ook helemaal niet met bitloos of bit te maken
Kunnen we t netzogoed over de smurfen gaan hebbend as net zo offtopic
tuurlijk hoef je je niet te verantwoorden maar als je zo'n "vergelijk" topic opent krijg je natuurlijk wel commentaar..
en ik vind dat ze op de 1e foto actiever loopt, maar misschien doet ze dat zonder bit ook wel.. ik vind ook dat ze dr kop in de lucht gooit op de eerste, maar misschien is dat wel net een slecht moment want ik heb veel betere fotos gezien destijds van bonito onder hetr zadel..
de 2e lijkt ze wel ontspannen, maar net TE ontspannen en verre van bij mekaar of nageeflijk..
je kunt zeg maar niet vergelijken wat het verschil tussen met en zonder bit is, ze is op allebei de fotos in mijn ogen niet voor mekaar. Dat is opzich niet erg want je bent eraan aan het werken en dat doet iedereen dmv les!
Het is gewoon slecht te vergelijken met die foto's, zeker omdat je eerder wel heel tevreden was over haar en dat ze juist geen sterren meer keek met bit, en nu was dat toch wel allemaal drama... terwijl ze toendertijd wel nageeflijk liep en hartstikke goed ging.. daarom zeg ik ook, ik heb haar echt weleens beter zien lopen hoor dus het zit er echt wel in.
cinnepin schreef:idd, en ik zie wel fegelijk verschil, beter achterhand gebruik, lager in d'r hals en ze knabbelt enorm ( dat kan je natuurlijk niet zien op foto's ) mar zoals de foto waar kellie erop zit zie je wel degelijk dat ze eral komt met d'r neusje. het zijn korte momenten maar ze zijn er. En ik ben er gewoon trots op dat we dat bereiken zonder een pesooa, touwtjes, slof, sporen en weet ik het wat allemaal. ( niet dat ik zeg dat mensen die deze dingen wel gebruiken gelijk slecht zijn, maar het is niet mijn manier je moet ten alle tijden eerlijk blijven tegen over je paard ) En ik vind ontspanning heel belangrijk! Dan komt de rest vanzelf wel! Er werd pas tegen mij gezegt : Jij komt er wel met hoe je haar traint, je doet alles eerlijk en rustig, je paard werk echt voor je. Als je eenmaal hoger bent dan b dus ongeveer in L2 zit vallen de zagers meestal door de mand en mensen zoals als jij kunnen hoger komen, al duurt het wat langer!