Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:maikeltje schreef:Hoe komt die prof aan die kennis en ervaring denk je? Waarschijnlijk door net als ik en vele anderen met mij als tiener gewoon maar overal op te klimmen en zien wat er van komt. Door schade en schande wijs worden heet dat.
Amen!
maikeltje schreef:Zoals gezegd, haar kant van het verhaal weten we niet. Wellicht heeft zij een hele goede reden om te "schitteren door afwezigheid".
detour schreef:maikeltje schreef:Zoals gezegd, haar kant van het verhaal weten we niet. Wellicht heeft zij een hele goede reden om te "schitteren door afwezigheid".
Met alle respect maar wat heeft het paard daaraan?.. Is het daarbij gebaat?![]()
Bij puberaal vluchtgedrag of struisvogelpolitiek hoort er i.m.o. geen edele viervoeter de dupe te worden.
Hinke schreef:Is het paard bij dit topic gebaat?
Hinke schreef:detour schreef:
Is het paard bij dit topic gebaat?
Bonita_Bon schreef:Ik liep er dus wel degelijk mee 'te koop' dat ik in het verleden een pony heb verkloot (voor degenen die zeiden dat het wellicht de nieuwe eigenaar was die de pony zo knetter had gemaakt, nope dat was ik) en achteraf baalde ik er vreselijk van. maar dat was zo'n 14 jaar geleden en ik heb er lering uit getrokken. Sterker nog, ben doorgeschoten naar de andere kant. Na gedegen opleiding inmiddels zelf paarden en eigenaren aan het helpen met gedragsproblemen (heeeel vaak bij inrijden al fout gegaan)