Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardje_13 schreef:Anky heeft die contact dat is meer rukken en plukken naar mijn mening
superwoman schreef:Paardje_13 schreef:Anky heeft die contact dat is meer rukken en plukken naar mijn mening
Nou, dat vind ik niet. Met dat werk (rukken en plukken) zou je ook nooit zo veel uit verschillende paarden kunnen rijden. Zeker paarden met potentie zijn niet de makkeliijkste die alles accepteren...
Tuurlijk zijn er ook momenten dat anky rijdt waar ik ook niet blij van word, maar over het algemeen......
superwoman schreef:Paardje_13 schreef:Anky heeft die contact dat is meer rukken en plukken naar mijn mening
Nou, dat vind ik niet. Met dat werk (rukken en plukken) zou je ook nooit zo veel uit verschillende paarden kunnen rijden. Zeker paarden met potentie zijn niet de makkeliijkste die alles accepteren...
Tuurlijk zijn er ook momenten dat anky rijdt waar ik ook niet blij van word, maar over het algemeen......
Margoot schreef:Ja ga jezelf maar mooi vergelijken met anky hier.![]()
En dan heb ik het niet over iedereen hoor, maar dan gaat het hier zo van, Ja maar anky doet dit en dat ook,
Anky rijdt internationaal. En geen van jullie doet dat verder, dus hou maar stil? Als je net als Anky rijdt, mag je hier komen praten over dat anky het fout doet.
Petulan schreef:Wedstrijdniveau is daarbij in mijn ogen een factor die verwaarloosd zou mogen worden
Paardje_13 schreef:ik ben het gewoon niet eens met de rollkur en ik probeer anky echt niet de grond in te duwen, ik vindt anky zelf ook geen verkeerd figuur en ik weet dat ze van haar paarden houdt, het enige min puntje is de rollkur, het is gewoon een trainingsmethode die slecht is voor de nek en rug van het paard.
maar hier zijn al zoveel topics over.
lailapri schreef:Ik heb persoonlijk ook niets tegen anky, bewonder keer op keer weer haar kuren, maar persoonlijk krijg ik toch meer kippevel bij een klassieke ruiter die een piaffe rijd met het neusje er iets uit, dan anky met het hoofd netjes op de loodlijn, gewoon persoolijk denk ik.
Paardje_13 schreef:ik ben het gewoon niet eens met de rollkur en ik probeer anky echt niet de grond in te duwen, ik vindt anky zelf ook geen verkeerd figuur en ik weet dat ze van haar paarden houdt, het enige min puntje is de rollkur, het is gewoon een trainingsmethode die slecht is voor de nek en rug van het paard.
maar hier zijn al zoveel topics over.