Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:Een paar paginas terug had ik een uitgebreide uitleg.
Mijn vraag is nu... je weet niet waar hij scheef is. Hoe kun je hem dan gericht trainen?
Janiek_x schreef:Het is denk ik net als met een jonge pony, die moet ook leren aan de teugel te rijden. zo moet jou pony dat ook leren. Maar dat hij pas na 3 kwartier los rijden is wel erg lang. Misschien kan je instructice je verder helpen want ik denk dat je echt iemand nodig hebt die je helpt. Een ongebroken trens kan ook pijn doen in de mond omdat je pony dan weinig speling in de mond heeft
maralyn schreef:Heb je het idee dat ik je aanval? Dat idee krijg ik n beetje.
Maar als dit voor jullie werkt waarom niet? Ik licht enkel toe hoe het hier gaat.
JudArthos schreef:Met werk aan de hand wordt volgensmij bedoeld d.m.v. bepaalde oefeningen het paard te gymnastiseren en niet persé longeren
AlwaysH schreef:Ja hij buigt wel goed, als in; het hele lichaam, dus niet alleen hals buigen.
Benen eronder heeft hij heel veel moeite mee.
maralyn schreef:Met handwerk bedoel ik niet longeren maar goed. Maakt niet uit...
Hoe weet je zeker dat hij nergens vast zit...?? Heb jij daar een opleiding voor gevolgd?
Wel makkelijk om een conclusie te trekken zonder een gediplomeerde te hebben bezocht.
Sorry. Spijt me echt maar je geloofwaardigheid zakt nu wel n beetje weg voor mij.
Nee.. nogmaals je hoeft je niet te verdedigen waarom je er geen osteo fysio of chiro bijhaalt. Jij bent de eigenaar niet... dus ik snap je.
Maar zelf concluderen of n paard misschien ergens vast zit of niet..
Waar aan zie jij of voel jij dat? En door wie is dit dan bevestigd?